🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37938.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هشدار پنتاگون در مورد عقب ماندن آمریکا از چین در زمینه موشک های مافوق صوت

«مایکل گریفین» از مقامات ارشد واحد تحقیق و توسعه وزارت دفاع ایالات متحده به تازگی از نگرانی خود در مورد پیشرفت های نظامی چین و کاهش پیشرفت های فنی ایالات متحده سخن گفته است. این مقام ...

«مایکل گریفین» از مقامات ارشد واحد تحقیق و توسعه وزارت دفاع ایالات متحده به تازگی از نگرانی خود در مورد پیشرفت های نظامی چین و کاهش پیشرفت های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فنی ایالات متحده سخن گفته است.

این مقام رسمی پنتاگون که اخیراً در مقابل یک کمیته فرعی سرویس نظامی مجلس سنای آمریکا سخنرانی کرده، به پیروزی غرب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در مقابل رقبای خود در زمان جنگ سرد اشاره نموده. گریفین در این مورد اظهار کرده:

«چین به خوبی متوجه شده که چطور ابر قدرت باشد. ما (آمریکا) به آنها کتاب راهنما را داده ایم و آنها آن را عملی کرده اند».

یکی از مشکلاتی که در مورد آن بحث شده به موشک های مافوق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صوت باز می گردد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که می توانند به 5 برابر سرعت صوت یا حتی بیشتر دست پیدا کنند و به این ترتیب از تمامی سپرهای دفاع موشکی گذر نمایند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی
پرنده مافوق صوت X-51A آمریکا، نصب شده در زیر بال - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هواپیمای بی-52 در سال 2009

بنا بر گفته های او چین توانسته یا می تواند موشک های خود را به هزاران کیلومتر دورتر از سواحل این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کشور بفرستد و به این ترتیب نیروهای نظامی آمریکا را در معرض خطر قرار دهد. او همچنین افزوده که آمریکا سلاحی که به طرز مشابه چین را تهدید کند، در اختیار ندارد. از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سوی دیگر بنا بر ادعای او، ایالات متحده سیستم دفاعی در مقابل موشک های یاد شده را نیز در اختیار ندارد.

چین در سال های اخیر به پیشرفت های قابل ملاحظه ای در زمینه تجهیزات مافوق صوت مذکور دست یافته. در ماه نوامبر سال 2017 (آبان تا آذر سال 96) چین موفق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده بود آزمایش های مرتبط با تجهیزات مافوق صوت را به واسطه موشک بالستیک «DF-17» انجام دهد که در طی یکی از آنها، موشک مسافتی 1400 کیلومتری را به مدت 11 دقیقه و با دستیابی به ارتفاع 60 کیلومتری پیموده بود و با خطایی چند متری به محل مورد نظر اصابت کرده بود.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز اعلام کرده که کشورش با موفقیت موشک کروز مافوق صوتی را آزمایش کرده که به ادعای او شکست ناپذیر است. ماه ها پس از این ادعای پوتین، نیروی هوایی ایالات متحده قراردادی یک میلیارد دلاری را با کمپانی لاکهید مارتین منعقد کرد تا «سلاح تهاجمی متعارف مافوق صوت» تولید - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنند.

همچنین شرکت بوئینگ موفق شده پرنده مافوق صوت «اکس-51» را که مشابه با موشک های کروز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است، تولید کند. این پرنده در سال 2010 اولین آزمایش خود را سپری کرد و به مدت شش دقیقه توانست به 5.1 برابر سرعت صوت دست یابد و قرار است در آینده توسط نیروی هوایی ایالات متحده به کار رود.

همچنین پیش از این منابع اطلاعاتی آمریکا هشدار داده بودند که کشورهای روسیه و چین در حال توسعه جنگ افزارهای پیشگیرانه مخرب فضایی هستند که در سال های آتی قابل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بهره برداری خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone