🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37943.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

استاندارد جدید وب نوید لاگین به سایت ها توسط تشخیص چهره و اثر انگشت را می دهد

استاندارد جدیدی که به تازگی پیشنهاد شده می تواند آینده لاگین به سایت ها به واسطه فناوری های احراز هویت از جمله تشخیص چهره و اثر انگشت را متحول نماید. اتحادیه Fido کنسرسیومی در بین ...

استاندارد جدیدی که به تازگی پیشنهاد شده می تواند آینده لاگین به سایت ها به واسطه فناوری های - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - احراز هویت از جمله تشخیص چهره و اثر انگشت را متحول نماید.

اتحادیه Fido کنسرسیومی در بین صنایع است که به رفع - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خلاء های سازگاری - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بین دستگاه های احراز هویت و مشکل به یاد سپاری پسوردها توسط - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کاربران می پردازد. Fido به همراه کنسرسیوم جهان - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - وب (W3C) از استاندارد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - احراز هویت مبتنی بر وب جدیدی رونمایی کرده اند که ارائه گواهینامه های رمزنگاری منحصر به فرد برای هر سایت را ساده تر می کند.

به عبارت ساده تر به لطف این فناوری می توانید از طریق مرورگر کامپیوتر خود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به خدمات سایت هایی که نیاز به احراز هویت کاربر (وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور) دارند، به راحتی دسترسی داشته باشید. به این منظور می توانید از حسگرهای اثر انگشت، دوربین و یا کلیدهای امنیتی USB استفاده نمایید.

این فناوری می تواند جایگزین روش های معمول استفاده از پسوردها شود یا حتی به صورت موازی و ترکیبی با آنها کار کند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به این منظور توسعه دهندگان می توانند از رابط برنامه نویسی کاربردی (API) به نام «WebAuthn» استفاده کنند تا به واسطه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیوایس های امنیتی از جمله حسگرهای اثر انگشت، دوربین ها و کلیدهای USB امکان احراز هویت توسط وب سایت ها فراهم شود.

استفاده از این تکنولوژی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیاز به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سازگار شدن مرورگرها دارد. مرورگر فایرفاکس از WebAuthn پشتیبانی می کند، در حالی که پشتیبانی از این API قرار - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - است در ماه های آتی به مرورگرهای اج مایکروسافت و گوگل کروم افزوده شود. البته هنوز مشخص نیست که مرورگر سافاری اپل از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

در - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نهایت باید اشاره کرد که استاندارد جدید به عنوان یک پیشنهاد مطرح شده و مشخص نیست که چه زمانی استفاده از آن برای کاربران فراهم خواهد شد. با این حال پشتیبانی همه مرورگرهای - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پر طرفدار از این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فناوری، اولین قدم اساسی در زمینه عمومیت پیدا کردن - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آن محسوب خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone