🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31945.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

افزایش پوشش شبکه 3G و 4G کشور از هفته آینده با توافق دوم رومینگ ملی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از توافق دوم رومینگ ملی دیتای دو اپراتور بزرگ داده است. محمدجواد آذری جهرمی اعلام کرده که 3800 کیلومتر جاده کشور و بیش از 5500 روستای دیگر تحت پوشش ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از توافق دوم - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاندیز استان خراسان - رومینگ ملی دیتای دو اپراتور بزرگ داده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاندیز استان خراسان - است.

محمدجواد آذری جهرمی اعلام کرده که 3800 کیلومتر جاده کشور و بیش از 5500 روستای دیگر تحت پوشش اینترنت 3G و 4G قرار گرفتند تا به این ترتیب نقاط کور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاندیز استان خراسان - هم در دسترس باشند. در نتیجه این توافق مشترکان اپراتورها می توانند در نقاط مختلف کشور از - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاندیز استان خراسان - خدمات نسل سوم و چهارم شبکه های موبایل استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شاندیز استان خراسان

جهرمی در حساب کاربری توییتر خود نوشت:

«و‌ اما خبر‌خوب⁩ جدید: دیگر مهم نیست از کدام اپراتور خدمات می‌گیرید، از هفته‌ی آینده، تمام ایران سرای شما خواهد بود. امروز با توافق دوم رومینگ‌ملیِ دیتای دو اپراتوربزرگ، ۳۸۰۰ کیلومتر جاده و بیش‌از ۵۵۰۰ روستای دیگر تحت پوشش 3G و‌ 4G قرار گرفتند که نقاط کور نیز در دسترس قرار بگیرند».

پیش از این در اواخر آذر ماه وزیر ارتباطات از اجرایی شدن طرح رومینگ ملی داده بود. بر اساس آن در 7000 منطقه تنها پوشش همراه اول و در 6800 منطقه تنها پوشش ایرانسل فراهم بود. اکنون تمامی این مناطق توسط هر دو اپراتور در دسترس شبکه 3G و 4G هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone