🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34873.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: سازمان فضایی ایران با کمک بخش خصوصی اعتلا می‌یابد

دکتر «مرتضی براری»، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران خبر داده که ایران جزو 9 کشور اول فضایی دنیاست و بخش خصوصی در رسیدن به این موفقیت کمک بسیاری به ...

دکتر «مرتضی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - براری»، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان فضایی ایران خبر داده که ایران جزو 9 کشور اول فضایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دنیاست و بخش خصوصی در رسیدن به این موفقیت کمک بسیاری به ما کرده است. او تاکید داشته که برای افزایش بهره‌وری در این حوزه درصدد ایجاد امنیت کسب و کار برای بخش خصوصی هستیم و از این فعالان بیشتر کمک می‌گیریم.

براری با اشاره به برنامه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ده ساله دوم دولت در بخش فضایی می‌گوید:«در این دوره باید  زیرساخت های ایجاد شده تثبیت و توسعه یابند و کاربردها و خدمات فضایی در جامعه فراگیر شوند.». او باور دارد که در دنیا اقتصاد بر محوریت فضا می‌چرخد و بخش خصوصی هم به این نوع اقتصاد گره خورده‌است: «آمارها نشان دهنده این است که از 345 - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - میلیارد دلار درآمد این حوزه، 260 میلیارد دلار آن متعلق به بخش خصوصی است.»

تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

معاون وزیر ارتباطات خبر می‌دهد که وزارتخانه 92 درصد حوزه ICT کشور را به بخش خصوصی واگذار کرده و 8 درصد باقی مانده هم به زودی به این بخش اعطا خواهد شد:

«در سازمان فضایی ایران برای خروج تصدی‌گری دولت در بخش فضایی، برنامه های مناسبی تدوین شده است که مجوز اپراتور ماهواره های مخابراتی از این اقدامات است و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حال تدوین مجوز اپراتور ماهواره سنجشی نیز هستیم. شناخت موانع و رفع آن، اصلاح قوانین و تسهیل گری از دیگر مواردی است که در جهت توسعه و حمایت از بخش خصوصی مد نظر سازمان فضایی ایران است.»

براری باور دارد که فناوری فضایی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به زندگی مردم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رسوخ کرده است و این مسئله موجب افزایش رشد اقتصادی آن شده است. او به تلاش این سازمان اشاره می‌کند که به توسعه کسب و کارهای نوین و مرتبط می‌پردازد تا هم به اشتغالزایی کمک کرد باشد و هم چالش‌های دیگری را در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حوزه برطرف کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

سازمان فضایی ایران قصد دارد در سه محور - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - توسعه روابط بین‌الملل، توسعه زیرساخت ها و افزایش بهره وری بخش خصوصی قدم بردارد و برنامه‌های بلند مدتی برای توسعه و اعتلای خود دارد.  برداریم. هم اکنون - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دو نهاد دولتی (سازمان فضایی ایران و مرکز ملی فضایی) قرار است توان خود را با کمک بخش خصوصی کامل کنند و نکته کلیدی این است که باید استفاده حداکثری از بخش خصوصی و اقتصاد محوری فناوری فضایی را در کشور نهادینه شود. رییس سازمان فضایی ایران پیش‌تر در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گفتگوی خود با دیجیاتو اذعان کرده بود که قصد دارد تا افق 1404 ایران را به جایگاه نخست در منطقه برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone