🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12790.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در پاورپوینت نوار پیشرفت بسازیم؟

نوار پیشرفت یا Progress Bar یک المان گرافیکی است که می‌تواند در پاورپوینت میزان اسلایدهای باقی‌مانده تا پایان اسلایدشو را به نمایش بگذارد. به لطف نوار پیشرفت می‌توانید به راحتی درصد تکمیل شدن اسلایدها را ...

نوار پیشرفت یا Progress Bar یک المان گرافیکی است که می‌تواند در پاورپوینت میزان اسلایدهای باقی‌مانده تا پایان اسلایدشو را به نمایش بگذارد. به لطف نوار پیشرفت می‌توانید به راحتی درصد تکمیل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - شدن اسلایدها را حدس بزنید. در ادامه یک روش ساده برای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - ساخت نوار پیشرفت در پاورپوینت را به شما آموزش می‌دهیم.

روش‌های مختلفی برای ساخت نوار پیشرفت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - در پاورپوینت وجود دارد. یکی از دم دستی‌ترین راه‌ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - حل‌ها این است که یک Shape مثلا مستطیلی شکل انتخاب کرده و زیر هر اسلاید بگذارید.

مشکل اصلی این روش اینجاست که اولا باید طول هر Shape را به طور دستی در هر اسلاید تغییر دهید و مشکل دوم اینکه در صورت حذف یک اسلاید، مجددا باید روند نوار پیشرفت را در اسلایدهای بعدی تنظیم نمایید.

برای حل این مشکل، راه حل ساده‌ای وجود دارد و آن استفاده از یک Macro است. به لطف این گزینه در مایکروسافت پاورپوینت و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - چند خط کدنویسی، می‌توانید کاری کنید که یک نوار پیشرفت در پاورپوینت به زیر تمام اسلایدهایتان اضافه شود. این نوار پیشرفت به صورت اتوماتیک عمل می‌کند، یعنی نیازی نیست به طور دستی طول آن را تغییر بدهید هر چند که امکان این کار هم برایتان وجود دارد.

نوار پیشرفت در پاورپوینت را چگونه بسازیم؟

برای این کار پاورپوینت را باز کرده و روی منوی View کلیک کنید. اینجا باید گزینه Macros را ببینید.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان

روی آن کلیک کرده تا وارد پنجره Macros شوید. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - در قسمت Macro Name برای ماکرویی که می‌خواهید بسازید یک اسم بنویسید، مثلا ProgressBar. توجه داشته باشید که اسم شما باید سر هم بوده و بین کلماتش فاصله نباشد. حالا که اسم را انتخاب - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - کردید روی Create کلیک کنید. کاربران مک - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - در اینجا باید گزینه + را انتخاب نمایند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان

حالا پنجره Microsoft Visual Basic for Applications (VBA) برایتان باز می‌شود. با نگاهی به قسمت ادیتور، چنین کدی را مشاهده خواهید کرد:

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان

کاری که اینجا باید بکنید، این است که روی فاصله بین دو خط کد کلیک نمایید.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان

حالا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - کد پایین را در جای خالی Copy/Paste کنید:

On Error Resume Next
With ActivePresentation
For X = 1 To .Slides.Count
.Slides(X).Shapes("PB").Delete
Set s = .Slides(X).Shapes.AddShape(msoShapeRectangle, _
0, .PageSetup.SlideHeight - 12, _
X * .PageSetup.SlideWidth / .Slides.Count, 12)
s.Fill.ForeColor.RGB = RGB(127, 0, 0)
s.Name = "PB"
Next X:
End With

بعد از Paste شدن، کد شما در ادیتور باید چنین شکلی پیدا کرده باشد:

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان

نکته: بین اولین و آخرین خط - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - کد نباید هیچ گونه فاصله‌ای وجود داشته - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - باشد.

حالا می‌توانید پنجره VBA را ببندید. بعد از این کار مجددا وارد - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - تب View و سپس Macros پاورپوینت شده و ماکرویی که با اسم دلخواه ایجاد کرده بودید را انتخاب کنید. سپس Run را بزنید.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان

کار تمام - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - است. حالا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان - زیر هر کدام از اسلایدهایتان یک نوار ستونی شکل پیشرفت دارید که به طور خودکار پُر می‌شود.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر فریمان استان خراسان

در صورت تمایل، این نوار پیشرفت در پاورپوینت را می‌توانید به میزان اندکی شخصی‌سازی هم کنید. مثلا رنگ و شکل آن را تغییر بدهید. توجه داشته باشید که در صورت اضافه کردن یک اسلاید جدید، باید یک بار دیگر مسیر View > Macro > Run را انجام بدهید تا یک نوار پیشرفت جدید ساخته شود.

این روش طبیعتا نسبت به انجام کار به صورت دستی هم سریع‌تر و هم آسان‌تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone