🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24978.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت اریکسون از حضور در نمایشگاه MWC 2020 انصراف داد

شرکت اریکسون به خاطر ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف داد. این شرکت مخابراتی سوئدی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که جدیدترین دستاوردهای خود را در رویدادهای آینده نمایش ...

شرکت اریکسون به خاطر ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) انصراف داد. این شرکت مخابراتی سوئدی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که جدیدترین دستاوردهای خود را در رویدادهای آینده نمایش خواهد داد.

اریکسون دومین شرکتی است که از حضور در بزرگ ترین رویداد موبایلی سال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - 2020 انصراف می دهد. دو روز قبل ال جی به خاطر شیوع ویروس کرونا از غیبت خود در این نمایشگاه خبر داد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران

«Börje Ekholm» رئیس و مدیر عامل اریکسون با اشاره به اینکه سلامتی کارکنان، مشتریان و سهام داران این شرکت از بالاترین درجه اهمیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - برخوردار است، گفت:

«این تصمیم را به آسانی نگرفتیم. ما قصد داشتیم جدیدترین دستاوردهای خود را در رویداد MWC بارسلونا نمایش دهیم. تصمیم تأسف باری است، ولی قویاً معتقدیم بهترین تصمیم این بوده که از حضور در نمایشگاه امسال انصراف دهیم.»

علاوه بر اریکسون و ال جی، شرکت ZTE نیز کنفرانس خبری خود را لغو ولی با انتشار بیانیه ای در توییتر حضورش در این نمایشگاه را تأیید کرد. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - این کمپانی چینی اضافه کرد که تمامی کارکنان چینی خود را به مدت دو هفته پیش از شروع برگزاری کنگره جهانی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - موبایل قرنطینه خواهد کرد.

مدیران ارشد این شرکت که قرار است در ملاقات های مهم شرکت کنند، دوران قرنطینه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - خود را در اروپا سپری خواهند کرد. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - دیگر کارکنان این شرکت نیز پیش از سفر کردن به بارسلونا قرنطینه خواهند شد.

انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار (GSM Association) که متولی برگزاری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - کنگره جهانی موبایل است، تمهیدات مختلفی از جمله قانون دست دادن ممنوع را برای کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا در نظر گرفته است.

شرکت اریکسون از اقدامات پیشگیرانه انجمن سامانه جهانی ارتباطات سیار برای حفاظت از سلامت بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان تشکر کرد، اما گفت که با توجه به عبور هزاران نفر از مقابل غرفه این شرکت به طور روزانه، تضمینی برای حفاظت از سلامت کارکنان و بازدیدکنندگان این شرکت وجود - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone