تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24143.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دانشمندان MIT به طور تصادفی سیاه ترین ماده جهان را ساختند

مهندسین موسسه فناوری ماساچوست (MIT) به طور تصادفی ماده ای تولید کرده اند که 10 برابر از سیاه ترین ماده شناخته شده تیره تر است. این اختراع 99.96 درصد نور را جذب می کند. سیاه ...

مهندسین موسسه فناوری ماساچوست (MIT) به طور تصادفی ماده ای تولید کرده - تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اند که 10 برابر از سیاه ترین ماده شناخته شده تیره تر است. این اختراع 99.96 درصد نور را جذب می کند.

سیاه ترین ماده جهان از رشد نانو لوله های کربنی (CNT) روی صفحه آلومینیوم آغشته به کلر تشکیل می شود. تولید آن همانطور که پیش تر گفته شد تصادفی بوده.

در واقع هدف اصلی محققین MIT، رشد نانو لوله های کربنی روی مواد رسانایی همانند آلومینیوم به منظور افزایش خصوصیات رسانایی و گرمایی آن بوده. اما تشکیل ماده ای بی نهایت - تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سیاه رنگ آنها را شگفت زده کرد و با اندازه گیری میزان انعکاس نور متوجه ماهیت اختراع خود شدند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
سیاه ترین ماده جهان الماس - تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درخشنده را به جسمی یک بعدی و بی روح تبدیل کرده است

ماده مذکور در حال حاضر در گالری «The Redemption of Vanity» شهر نیویورک در معرض نمایش گذاشته شده است. دانشمندان یک الماس درخشنده و زیبای 16.78 قیراطی به ارزش 2 میلیون دلار را به آن آغشته کردند. پس از این کار تنها چیزی که از الماس باقی ماند یک جسم سیاه رنگ، بی روح و - تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بدون هیچ انعکاسی بود.

دانشمندان می گویند سیاه ترین ماده جهان کاربردهایی هم دارد. مثلاً می توان از آن برای کاهش اثر خیرگی (Glare) استفاده کرد. همچنین می توان آن را در تلسکوپ های فضایی برای پیدا کردن سیارات فرازمینی به کار برد.

«Brian Wardle»، پروفسور هوانوردی و مکانیک فضانوردی از موسسه MIT ضمن تایید کاربردهای فوق می گوید سیاه ترین ماده جهان باز هم می تواند سیاه تر شود:

«از مواد بسیار سیاه می توان در صنایع هوافضا و اپتیکال استفاده کرد. هنرمندان نیز علاقه - تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زیادی به تیره تر شدن رنگ سیاه دارند و این علاقه از پیش از دوره رنسانس وجود داشته. ماده ای که ما - تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تولید کرده ایم - تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 10 برابر از سیاه ترین ماده ای که تا حالا شناخته شده سیاه تر است. معتقدم می توان آن را از - تعمیرات یخچال هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این هم سیاه تر کرد.»

«Wardle» می گوید با مطالعه و درک بیشتر ماهیت ماده، سرانجام می توان ماده ای با آخرین درجه از سیاهی را تولید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone