🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41124.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

حافظه SSD جدید اینتل با سرعت 2.5 گیگابایت بر ثانیه معرفی شد

اینتل بالاخره حافظه های SSD پر سرعت سری «Optane» را برای کامپیوترهای خانگی عرضه کرد. محصول جدید با نام «Optane SSD 900P» از سرعت خوانش اطلاعات 2500 مگابایت بر ثانیه و نرخ نوشتن داده 2000 ...

اینتل بالاخره حافظه های SSD پر سرعت سری «Optane» را برای کامپیوترهای خانگی عرضه کرد. محصول جدید با نام «Optane SSD 900P» از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سرعت خوانش اطلاعات 2500 مگابایت بر ثانیه و نرخ نوشتن داده 2000 مگابایت بر ثانیه (برای فایل های حجیم) برخوردار است.

لازم به ذکر است که «Optane» برند اختصاصی اینتل برای حافظه های حالت جامد (SSD) است که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - با فناوری «3D XPoint» تولید شده، و نسبت به انواع NAND سرعت بالاتر اما ظرفیت کمتری داشته و در مقایسه با حافظه های RAM، از فضای ذخیره سازی بیشتر اما سرعت پایین تری برخوردار هستند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

بر اساس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گفته های اینتل، سرعت چیپ های سری «Optane» به قدری بالاست که می توان از آنها به عنوان حافظه های جانبی برای رم کامپیوتر استفاده نمود و با هزینه بسیاری کمتر (نسبت به خرید ماژول های رم ظرفیت بالا که البته سرعت بیشتری نیز دارند) به چندین گیگابایت حافظه رم دسترسی پیدا کرد.

چیپ های Optane قابلیت استفاده به عنوان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حافظه جانبی رم را نیز دارند

البته اینتل پیش از این حافظه های M.2 Optane را در ظرفیت های 16 و 32 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای افزایش سرعت کامپیوترهای خانگی قدیمی تر عرضه کرده بود اما تا قبل از عرضه مدل «900P» تنها گزینه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - SSD با ظرفیت مناسب، مدل 375 گیگابایتی «Optane DC P4800X» بوده که تنها برای سرورها و کاربران تجاری عرضه شده، و قیمتی معادل 1520 دلار دارد.

گفتنی است «Optane SSD 900P» در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دو ظرفیت قابل خریداری است که مدل 280 گیگابایتی به دو شکل اینترنال و اکسترنال (داخل - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کیس و خارج کیس) 389 دلار قیمت داشته، و مدل 480 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گیگابایتی نیز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تنها به صورت اینترنال با قیمت 599 دلار به فروش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone