🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35001.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپ Google Measure برای دیوایس های بیشتری در دسترس قرار گرفت

احتمالا با اپلیکیشن Google Measure، ابزاری که از سوی گوگل برای اندازه‌گیری اشیاء در محیط واقعیت افزوده توسعه یافته آشنا باشید. این ابزار کاربردی تا امروز فقط در انحصار موبایل‌هایی قرار داشت که از پروژه ...

احتمالا با اپلیکیشن Google Measure، ابزاری که از سوی گوگل برای اندازه‌گیری اشیاء در محیط واقعیت افزوده توسعه یافته آشنا باشید. این ابزار کاربردی تا امروز فقط در انحصار موبایل‌هایی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قرار داشت که از پروژه تانگوی گوگل پشتیبانی می‌کردند.

اما حالا که گوگل پشتیبانی از پروژه تانگو - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را متوقف کرده، اعلام شده که اپ Measure روی کلیه دیوایس‌های پشتیبانی کننده از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ARCore اجرا می‌شود. ARCore پلتفرم جدید گوگل برای واقعیت افزوده است که ابعاد بسیار گسترده‌ای دارد و برای طیف وسیعی از دیوایس‌های اندرویدی بهینه‌سازی شده است.

با این حساب، Google Measure اپلیکیشن بسیار خوبی است برای آنکه توانایی‌های این پلتفرم قدرتمند را به نمایش بگذارد. همانطور که از نام اپلیکیشن پیداست، با آن می‌توانید فاصله بین دو نقطه در دنیای واقعی را از طریق گرفتن دوربین موبایل به سمت آن‌ها بسنجید.

طبیعتا - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این اندازه‌گیری خیلی دقیق نیست و به اندازه یک متر یا خط‌کش در دنیای واقعی نمی‌توان روی آن حساب باز کرد، با این وجود حداقل برای تخمین زدن و داشتن ایده‌ای از اندازه تقریبی اشیاء می‌تواند مفید و مؤثر ظاهر شود. برای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - آنکه بهترین نتایج را از این اپلیکیشن بگیرید، بهتر است در محیطی با نور کافی باشید.

نسخه ۲.۰ اپ Google Measure هم اکنون در پلی‌استور منتشر شده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از تمام دیوایس‌های پشتیبان ARCore سازگاری دارد. اپلیکیشن را می‌توانید با مراجعه به این لینک دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone