🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35009.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تصویری از فضاپیمای Crew Dragon اسپیس اکس در حال آزمایش توسط ناسا منتشر شد

ایلان ماسک به تازگی تصویری از فضاپیمای Crew Dragon به همراه بخش مخصوص حمل محموله های آن در حال سپری کردن فرایند آزمایش را منتشر کرده است. Crew Dragon در کنار استارلاینر بوئینگ قرار است ...

ایلان ماسک به تازگی تصویری از فضاپیمای Crew Dragon به همراه بخش مخصوص حمل محموله های آن در حال سپری کردن فرایند آزمایش را منتشر کرده است.

Crew Dragon در کنار استارلاینر بوئینگ قرار است در ماه های آتی فضانوردان را به ایستگاه فضایی بین المللی منتقل کرده یا از آنجا به زمین برسانند. ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس اکس - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خبر از ارسال کپسول Crew Dragon به ناسا به منظور آزمایش های بدون سرنشین داده است.

این کپسول اکنون به مرکز آزمایش «پلام - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بروک» در اوهایو ارسال شده. در این مکان بزرگترین مخزن خلاء گرمایی جهان قرار دارد؛ مخزنی که به منظور آزمایش مقاومت تجهیزات در دماهای بسیار بالا و در خلاء کاربرد دارد.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

مخزن خلاء این مرکز در نوع خود از دو حیث منحصر به فرد است؛ اول از نظر اندازه بزرگ و دیگری از نظر قابلیت آن برای شبیه سازی دقیق شرایطی که ماهواره ها و فضاپیماها در فضا با آن روبرو می شوند.

همچنین قرار است تحت بخشی از فرایند آزمایش، فضاپیمای مورد بحث در محفظه جاذب صدا قرار داده شود تا از کارکرد صحیح سیستم های الکتریکی آن اطمینان حاصل شود. این محفظه اتاقی است که به طور ویژه به گونه ای طراحی شده که تمامی صداهای تولید شده یا امواج الکترو مغناطیسی را جذب کند. به این ترتیب شرایط فضا شبیه سازی می شود. مخزن جذب صدا در واقع ساکت ترین مکان روی زمین به حساب می آید.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
تصویری از فضای داخلی Crew Dragon که پیش از این منتشر شده بود.

این کپسول به گونه ای طراحی شده که انسان ها را به مریخ ببرد. Crew Dragon کاملاً خودران است و می تواند تا 7 انسان را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به کره ماه یا ایستگاه فضایی بین المللی برساند. پیش از این (در ماه آوریل سال جاری میلادی) نمونه ای از کپسول دراگون، - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - محموله ای به وزن حدود 2.7 تن را به ایستگاه فضایی بین المللی حمل کرده بود.

اسپیس اکس همچنین قصد دارد مشابه با راکت های چند بار مصرف فالکون 9، از کپسول های دراگون نیز در چندین پرواز - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بهره ببرد. این شرکت - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - امیدوار است که کپسول Crew Dragon تا سال 2022 محموله باری و تا 2024 انسان ها را - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به مریخ ببرد. هنوز مشخص نیست اولین پرواز این کپسول در چه زمانی انجام می شود. - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این حال احتمال - تعمیرات جارو برقی سام در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می رود که تا انتهای سال جاری میلادی یا مدتی پس از آن اولین پرواز نمایشی بدون سرنشین آن انجام شود.

 

تماشا کنید: پرواز دراماتیک موشک اسپیس اکس به تصادفی در بزرگراه منجر شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone