🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35016.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران: در بازار رایانه تا 200 درصد افزایش قیمت داریم

عصر دیروز اعلام شد که بالاخره بعد از تکاپوی بسیار چندین سازمان مرتبط با حوزه ICT و وزارت ارتباطات، ارز دولتی به صنف موبایل و رایانه به عنوان کالاهای شامل دسته دوم و سوم ارزی تعلق ...

عصر دیروز اعلام شد که بالاخره بعد از تکاپوی بسیار چندین سازمان مرتبط با حوزه ICT و وزارت ارتباطات، ارز دولتی به صنف موبایل و رایانه به عنوان کالاهای شامل دسته دوم و سوم ارزی تعلق خواهد گرفت. با این حال «سیدمهدی میرمهدی» رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران عقیده دارد که این ارز فایده‌ای نداشته و معلوم هم نیست چه کسی آن را گرفته است. او معتقد است در برخی کالاهای دیجیتال تا 200 درصد افزایش قیمت به وجود آمده است.

میرمهدی می‌گوید که کالاهای دسته دوم یا همان واسطه‌ای شامل اقلامی چون مواد اولیه و سرمایه‌ای مانند ماشین آلات و همچنین برخی گوشی های موبایل و لپ تاپ و لوازم کامپیوتری می‌شوند که قرار است دلار ۴۲۰۰ تومانی از محل صادرات پتروشیمی، فولاد و مواد معدنی و سامانه نیما به واردات آنها اختصاص یابد. او به دیجیاتو می‌گوید:

«پس از ثبت سفارش تمامی مراحل تا آخرین مرحله در سامانه تخصیص ارز صورت می‌گیرد ولی بازهم به واردکننده گفته - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - می‌شود که ارز نداریم. بالغ بر ۹۸ درصد از کالاهای حوزه موبایل و رایانه وارداتی است و نوسانات ارزی همواره این صنف را به صورت ویژه تحت تاثیر قرار می‌دهد و اعلامیه جدید دولت هم لااقل در بازار لپ تاپ کارساز نیست چرا که تا 300 دلار جنس مناسبی در لپ تاپ - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - ها یافت نمی‌شود.»

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران

میرمهدی ادعا می‌کند که به عنوان رییس صنف نمی‌داند چه واردکننده‌ای ارزی که گفته شده را گرفته است. او باور دارد که با وضعیت فعلی کارمندان بانک و گمرک پایتخت سود می‌کنند چرا که گزارشات تایید نشده‌ای به او رسیده که کار تخصیص ارز عده‌ای را با گرفتن مبالغی راه می‌اندازند:

«در واقع کالا اگر حداکثر ۳۰۰ دلار قیمت داشته باشد در دسته دوم ارزی قرار می‌گیرد از طریق ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور می‌شود اما در صورتی که جنس مربوطه بیشتر از ۳۰۰ دلار قیمت داشته باشد در اولویت سوم قرار می‌گیرد و از طریق فرمول نرخ دلار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - ۴۲۰۰ تومانی به اضافه قیمت اظهارنامه صادراتی تامین اعتبار می‌شوند. این موضوع باعث شده که در بازار موبایل نهایتا موبایل‌های تا یک میلیون و چهارصد هزارتومان به قیمت درست خود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - برسند که در حقیقت میان‌رده‌ها هستند و در بازار لپ‌تاپ اما این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - رقم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - توفیقی پیدا نمی‌کند.»

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران
در این لیست، نمایشگرها و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - کیس کامپیوتر در دسته سوم ارزی قرار گرفته و حقوق ورودی آ‎نها به دلیل حجم انبوه تولید داخل و حمایت از کالای داخلی ۲۶ درصد تعیین شده است. در ادامه تجهیزاتی از جمله مودم، تجهیزات شبکه و کارت شبکه در لیست دوم قرار دارند و مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی هستند که برای مودم ۱۰ درصد و تجهیزات شبکه ۵ درصد حقوق ورودی اعلام شده است.

میرمهدی تاکید دارد که در حال حاضر در صنف رایانه با 100درصد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - افزایش قیمت در تمام کالاها و تا 200 درصد افزایش قیمت در برخی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - کالاها رخ داده است. او بهترین راهکار را ورود کالا بدون انتقال ارز می‌داند:

«بهترین راهکار این است - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - دولت اجازه دهد، بدون انتقال ارز کالا وارد شود و تنها روی کالاهای ضروری برای واردات نظارت کند، تا واقعا کالای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - ضروری وارد شود. در حال حاضر با سیستمی که وجود دارد واردکننده باید همان ابتدا معادل ریالی ارز مورد درخواست را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - واریز و سپس ثبت سفارش کند؛ با این روش عملاً دولت اعتبارات بلند مدت واردکنندگان را قطع کرده است، در حالی که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - در گذشته شرکت خارجی با اعتبار شش ماهه و یکساله به واردکننده ایرانی جنس می‌فروخت، اما - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر تنکابن استان مازندران - اکنون این سیستم باعث خود تحریمی است و قوانین اجازه نمی‌دهد، واردکننده از فرصت شش ماه فروشنده برای پرداخت پول استفاده کند و عملاً خریدها نقدی شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone