🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35005.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

چگونه از ابزار Refine Edge فوتوشاپ استفاده کنیم؟

در یکی دیگر از سری آموزش‌های فوتوشاپ به سراغ ابزار Refine Edge رفته‌ایم و می‌خواهیم ببینیم که با آن چطور می‌توان یک سلکت بی‌نقص داشت. به طور کلی استفاده درست از ابزار سلکت فوتوشاپ، تنها راهی ...

در یکی دیگر از سری آموزش‌های فوتوشاپ به سراغ ابزار Refine Edge رفته‌ایم و می‌خواهیم ببینیم که با آن چطور می‌توان یک سلکت بی‌نقص داشت. به طور کلی استفاده درست از ابزار سلکت فوتوشاپ، تنها راهی است که می‌شود از طریق - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - آن روی جزئیات ریز یک تصویر کار کرد.

چراکه ابزاری همچون مداد و لسو قادر به گرفتن جزئیات ریز نیستند و نمی‌توان از آن‌ها روی بخش‌های پیچیده و درهم تصاویر استفاده کرد. از طرفی مجیک وند هم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - با اینکه در برخی مواقع از پس کارهای زیادی برمی‌آید، غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌شود همیشه رویش حساب کرد.

اما Refine Edge بهترین ابزاری است که می‌توانید از آن برای کار روی ریزترین جزئیات استفاده کنید. به همین منظور در ادامه به این ویژگی کاربردی Photoshop CC که در اصل بخشی از ابزار Select and Mask جدید به حساب می‌آید، می‌پردازیم.

چه موقع باید از Refine Edge استفاده کنیم؟


به زبان ساده، می‌توان از Refine Edge روی هر تصویری استفاده کرد. اما در اصل این ویژگی زمانی درخشان ظاهر می‌شود که یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - پیش‌زمینه داشته باشید و بخواهید کنتراست پس‌زمینه آن را تغییر دهید. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - علاوه بر این، حین ویرایش لبه‌های پیچیده و درهم تصاویر هم می‌توان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - با استفاده از Refine Edge کلی از زحمت کارها کم کرد و سریع‌تر به جواب رسید.

این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - یعنی اگر در حال کار روی پس‌زمینه یک مدل مو باشید، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - خیلی راحت می‌توانید با استفاده از Refine - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - Edge کارها را آسان کنید و با سرعت بیشتری امر ویرایش لبه‌های در هم پیچیده را پیش‌ ببرید.

اما استفاده از Refine Edge کار چندان ساده‌ای هم نیست و باید کلی مسیر مختلف را طی کنید تا بتوانید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - به طور کامل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - از مزایای آن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - بهره‌مند شوید. پس اگر می‌خواهید نحوه استفاده از Refine Edge را یاد بگیرید، به چهار مرحله بعد خوب دقت کنید.

قدم اول: یک سلکت نه چندان دقیق انجام دهید


به طور کلی می‌توانید از Refine Edge در سرتاسر تصویری که در حال کار روی آن هستید استفاده کنید. اما اگر کمی وقت بگذارید و کاری کنید که فوتوشاپ سوژه مورد نظرتان را بشناسد و روی آن متمرکز شود، مسلما نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. در ادامه تصویر زیر را به عنوان سوژه قرار می‌دهیم و تک تک مراحل را روی آن پیش خواهیم برد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

برای جدا کردن سوژه اصلی از پس زمینه، ابتدا باید به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - سراغ ابزار سلکت بروید. همانطور که می‌بینید سوژه‌ای که می‌خواهیم رویش کار کنیم، حاوی تارهای موی در هم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - پیچیده‌ای است که سلکت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - کردن سمت چپ آن با مداد به هیچ وجه کار راحتی نیست.

برای شروع و پیش از اینکه به سراغ Refine Edge برویم، ابتدا باید با راست - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - کلیک کردن روی Layer 0 و انتخاب Duplicate Layer، از آن یک نسخه مشابه بسازید. برای شناسایی بهتر، نام این لایه جدید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - را «Background» بگذارید تا حین انجام مراحل دچار مشکل نشوید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

حالا با استفاده از مداد، دور سر و موی سوژه را همانند تصویر زیر سلکت کنید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

سپس به سراغ تب Paths بروید، روی Work Path کلیک راست کنید و در نهایت به سراغ گزینه Make Selection بروید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

در آخر سلکشنی که ایجاد کردید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - را به یک Layer Mask تبدیل کنید تا یک قدم به انتهای مسیر ویرایش نزدیک شوید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

قدم دوم: - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - به سراغ ابزار Select and - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - Mask بروید


با تبدیل سلکشن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - ایجاد شده به Layer Mask، هیچ اتفاق خاصی روی تصویر رخ نمی‌دهد. اما بهتر است برای پیدا کردن دیدی دقیق‌تر روی سوژه، پس‌زمینه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - آن را نامرئی کنید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

با این کار، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - تازه می‌توانید بفهمید که دقیقا چه چیز‌هایی را از تصویر اصلی سلکت کرده‌اید. حالا برای دسترسی به Refine Edge ابتدا باید پنجره Select and Mask را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - باز کنید. پس به همین خاطر به سراغ ابزار Rectangular Marquee (با استفاده از میانبر M) یا Lasso (با استفاده از میانبر L) بروید.

با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - پیمودن این مسیر، کلیدی در نوار منو ظاهر می‌شود که عبارت Select and Mask روی آن حک شده. روی این کلید کلیک کنید تا پنجره‌ای که دنبالش بودید در مقابلتان باز شود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

یادداشت: برای اینکه راحت‌تر بتوانید تغییرات Refine Edge را متوجه شوید، یک لایه دیگر اضافه کردیم که با رنگ صورتی پر شده.

در نهایت Refine Edge Brush Tool را انتخاب کنید تا برای قدم بعدی آماده شوید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

قدم سوم: قلموها را روی بخش‌های سلکت شده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - بکشید

با انتخاب این گزینه، براش خود را روی لبه‌هایی بکشید که می‌خواهید فوتوشاپ آن‌ها را تصحیح کند. البته پیش از اینکه شروع کنید، یادتان نرود که سایز قلموی خود را تغییر دهید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

البته به طور کلی بهتر است که کارتان را با قلموهای درشت‌تر شروع کنید و زمانی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - که به بخش‌های ظریف‌تر موجود در تصویر رسیدید، آرام آرام از سایز قلموی خود بکاهید. سایز مورد نظرتان را که پیدا کردید، قلموی خود را بردارید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - و روی تصویر بکشید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

با این کار، فوتوشاپ پیکسل‌های متضاد موجود در سلکشن شما را با سرعت بیشتری نسبت به ابزارهای عادی استخراج می‌کند و شما را زودتر به نتیجه‌ای که دنبالش بودید می‌رساند. با این حال اگر خوب دقت کنید، می بینید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - که سلکشن نهایی چندان هم بی‌نقص نیست. پس تا جایی که می‌توانید به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - کشیدن قلمو روی سوژه ادامه دهید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - تا به نتیجه‌ای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - که می‌خواهید برسید.

قدم چهارم: آخرین ترفند‌

زمانی که سلکشن خود را با استفاده از Refine Edge ساختید، نوبت به یک سری ترفند ساده برای بهبود آن می‌رسد. پیش از هر چیز سعی کنید با استفاده از Decontaminate - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - Colors به وضعیت رنگ‌های به کار رفته در سوژه رسیدگی کنید. به همین منظور به سراغ تب Properties بروید و در میان گزینه‌های موجود در آن به دنبال Decontaminate Colors بگردید.

زمانی که به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - گزینه مذکور برخوردید، آن را فعال و نتیجه‌اش را با حالت عادی تصویر مقایسه کنید. در تصویر زیر به خوبی می‌توانید تفاوت میان فعال و غیرفعال بودن Decontaminate Colors را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - ببینید. اگر خوب دقت کنید می‌بینید که در تصویر زیر با فعال شدن گزینه Decontaminate Colors، لبه‌ها نسبت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - به حالت عادی کمی شارپ‌تر دیده می‌شوند. پس‌ به همین خاطر بهتر است که در این سوژه Decontaminate - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - Colors را فعال بگذارید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

در ضمن اگر به زیر گزینه Decontaminate Colors نگاه دقیقی بیندازید، منو کشویی Output To را خواهید دید. با استفاده از Output To می‌توانید سلکشن خود را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - به یک Layer Mask دیگر یا به یکی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - از Maskهای موجود انتقال دهید. برای مثالی که تا حالا مشغول کار روی آن بودیم، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - ما گزینه Layer Mask را انتخاب کردیم تا سوژه درون Mask خودش جای گیرد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

با انجام این کار، حالا بهتر است کمی روی جزئیات وقت بگذارید تا کیفیت سوژه در انتها حفظ شود. مثلا اگر به بخش مشخص شده در تصویر زیر نگاه کنید، می‌بینید که بخشی از موی سوژه بیش از حد شفاف شده.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

برای اصلاح این بخش، ابتدا Layer Mask و قلموی خود را با استفاده از میانبر B انتخاب کنید. سپس تنظیمات رنگ پیش‌زمینه را روی سیاه بگذارید و قلموی خود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - را - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران - روی تمام بخش‌هایی بکشید که از وضعیتشان راضی نیستید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

همین کار را برای تمام بخش‌های دیگری که نیاز به بهبود دارند نیز تکرار کنید تا کیفیت نتیجه از چیزی که بود بهتر شود. در آخر هم تنظیمات پس‌زمینه را مشخص کنید و آماده ذخیره تصویر تازه‌ای شوید که این همه برایش زحمت کشیده‌اید.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر نکا استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone