🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35013.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رئیس پلیس راهور ناجا: بهره‌گیری از تکنولوژی برای کاهش تصادفات

صبح امروز سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در نشست خبری به دلایل تصادفات رانندگی سال گذشته اشاره و اولویت پلیس راهور را در تابستان امسال برخورد با تخلفات حادثه ساز اعلام کرد. سرعت ...

صبح امروز سردار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - «تقی مهری» - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رئیس پلیس راهور ناجا در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نشست خبری به دلایل تصادفات رانندگی سال گذشته اشاره و اولویت پلیس راهور را در تابستان امسال برخورد با تخلفات حادثه ساز اعلام کرد.

سرعت مجاز و عدم توجه به جلو همواره از مهمترین دلایل تصادفات است که این بار نیز رئیس پلیس راهور ناجا همین موارد را دلیل  70 تا 80 درصد تصادفات در برخی استان‌ها اعلام کرد:

«بیشتر تصادفات در ساعات 16 تا 24 به وقوع پیوست و حدود 46 درصد تصادفات در 30 کیلومتری شهرها رخ داده است.»

بر اساس نظر کارشناسان برخی افرادی که در جاده رانندگی می‌کنند در هنگام نزدیک شدن به شهر نمی‌توانند سرعت خود را با ترافیک حاشیه شهر تنظیم کرده و از سرعت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خود بکاهند؛ به همین - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دلیل تصادفات رانندگی در حاشیه شهرها بیشتر اتفاق می‌افتد.

بر اساس اعلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا سال گذشته بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار اتومبیل به چرخه ترافیک افزوده شد و هم اکنون در کل کشور نزدیک به ۳۳ میلیون وسیله نقلیه اعم از موتوری و سواری در معابر تردد دارند که باعث افزایش تعداد سفرها می‌شوند.

سردار مهری در توضیح به اینکه چه راهکاری برای کاهش تصادفات در نظر دارند، به دیجیاتو گفت:

«برای کاهش در تصادفات باید از فناوری‌های نوین و برنامه‌ریزی بهره ببریم. توسعه فناوری‌های ITS یا فناوری‌های هوشمند حمل و نقل و بهره برداری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کامل از سامانه سپهتن، همچنین تجهیزاتی که در اختیار پلیس قرار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌گیرد نظیر دوربین‌های دستی و سرعت‌ سنج که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در معابر شهری و جاده‌ای استفاده می‌شوند، می‌تواند در کاهش تصادفات تاثیرگذار باشد.»

سال‌های اخیر استفاده از دوربین‌های سرعت سنج در جاده‌های برون شهری و همچنین معابر داخلی، تاثیر مثبتی بر کنترل سرعت رانندگان و کاهش تصادفات رانندگی داشته است.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

مصرف بنزین نکته مهم دیگری بود که سردار مهری به آن اشاره کرد. بر اساس آماری که شرکت ملی فرآورده‌های نفتی اعلام کرده است در 28 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اسفند ماه که همزمان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با آغاز سفرهای نوروزی بود 116 میلیون لیتر بنزین مصرف شد:

«در تعطیلات روزانه 100 - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - میلیون لیتر بنزین مصرف شده که با تبدیل به کیلومتر پیمایش، نشان می‌دهد که در سال 96 روزانه بیش از یک میلیارد کیلومتر پیمایش داشته‌ایم.»

در تابستان با افزایش تعداد سفرها، میزان تصادفات و تلفات نیز بیشتر می‌شود. به گفته سردار مهری در سال گذشته روزانه 44 نفر از هموطنان - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ما جان خود را در سوانح رانندگی از دست دادند که این آمار در روزهای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تابستان به 53 نفر افزایش یافت:

«در تابستان سال 96 مجموعا 4 هزار و 939 نفر در تصادفات درون - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و برون شهری جان باختند که 37 درصد تصادفات از نوع واژگونی بود.»

طرح تابستانه پلیس راهور از 27 خرداد آغاز شده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در این نشست تاکید کرد که اولویت پلیس جلوگیری از حوادث رانندگی و جاده‌ای خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone