🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44917.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اولین ماژول Essential Phone: دوربینی که ویدیوهای 360 درجه ای ثبت می کند

اندی روبین، مغز متفکر پشت سیستم عامل اندروید، بالاخره امروز از موبایل Essential رونمایی کرد. یکی از مهم ترین جنبه های این دستگاه اندرویدی جدید، سیستم ماژولاری است که برای تجهیزات جانبی اضافه مورد استفاده ...

اندی روبین، مغز متفکر پشت سیستم عامل اندروید، بالاخره امروز از موبایل Essential رونمایی کرد. یکی از مهم ترین جنبه های این دستگاه اندرویدی جدید، سیستم ماژولاری است که برای تجهیزات جانبی اضافه مورد استفاده قرار می گیرد. نخستین ماژولی که برای این موبایل در نظر گرفته شده، دوربینی کوچک و 360 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درجه ای است که به بخش پشتی دستگاه متصل می گردد. این دوربین، کمتر از 35 گرم وزن دارد و و از دو سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز Fisheye برای ضبط ویدیوهای 360 درجه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بهره می برد.

این دوربین به چهار میکروفون هم تجهیز شده تا صدای پیرامون را به خوبی ضبط کند. کمپانی اسنشال حساب زیادی روی این دوربین باز کرده و آن - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را وجه تمایز بسیار مهمی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسبت به دیگر موبایل های اندرویدی بازار می داند. Xiaoyu Miao، مدیر واحد لنزها و تصویربرداری اسنشال معتقد است که تصویربرداری 360 درجه ای «همه چیز را تغییر می دهد».

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

وی در بلاگ پست اخیر خود عقیده دارد که صنعت تکنولوژی هنوز با مشکلات بزرگی در زمینه دوربین های 360 درجه ای مواجه است. Miao می گوید که دوربین های فعلی بسیار بدقیافه و گران قیمت هستند و تجربه کاربری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنها در ثبت تصاویر و آپلودشان به شبکه های اجتماعی عذاب - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آور است.

در نهایت گفتنی است که دوربین اسنشال، در صورت خرید به همراه موبایل این کمپانی 50 دلار هزینه روی دستتان می گذارد؛ اما در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صورتی که به دنبال تهیه جداگانه آن باشید، باید مبلغ 200 دلار را بپردازید.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone