تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38988.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

گوگل در حال تست سیستم عامل مرموز فیوشا روی پیکسل بوک است

گوگل در حدود یک سال است که در حال طی کردن مراحل آزمایشی سیستم عامل متن باز فیوشا (Fuchsia) بوده و حالا مشخص شده این سیستم عامل در حال طی کردن مراحل تست روی لپ ...

گوگل در حدود یک سال است که در حال طی کردن مراحل آزمایشی سیستم عامل متن باز فیوشا (Fuchsia) بوده و حالا مشخص شده این سیستم عامل در حال طی کردن مراحل تست روی لپ تاپ پیکسل بوک گوگل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - است.

از آنجایی که گوگل اطلاعات چندانی از پروژه فیوشا منتشر نکرده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - ، این پروژه بسیار مرموز به نظر می رسد.سیستم عامل مذکور در ابتدا به عنوان یک پروژه آزمایشی و به عنوان جایگزینی برای سیستم عامل کروم و یا اندروید معرفی شد. البته بعد تر مشخص شد که این سیستم عامل قرار نیست جایگزینی برای اندروید باشد.

راهنمای منتشر شده، نحوه نصب فیوشا روی پیکسل بوک را شرح می دهد

بر اساس اعلام سایت اندروید پلیس، به تازگی راهنماهای رسمی مورد نیاز  برای نصب فیوشا در لپ تاپ پیکسل بوک برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - توسعه دهندگان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - این سیستم عامل در اینترنت منتشر شده. این مسئله نشان می دهد در حال حاضر تعدادی از توسعه دهندگان مشغول کار روی آن هستند. راهنمای یاد شده همچنین نحوه بردن لپ تاپ به حالت دولوپر و بوت کردن از حافظه USB را شرح می دهد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران

با توجه به اینکه کروم بوک ها در کل دیوایس هایی انعطاف پذیر برای توسعه دهندگان به شمار می روند، تعجبی ندارد که فیوشا روی این لپ تاپ ها تست شود.

در حال حاضر به طور دقیق مشخص نیست که این سیستم عامل چه هدفی را دنبال می کند، ولی احتمالاً قصد گوگل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - از تولید این سیستم عامل، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - ارائه آن برای سخت افزارهای مدرن آینده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - باشد.

فیوشا احتمالاً با سخت افزارها و نرم افزارهای قدیمی سازگار نخواهد بود

به نظر می رسد سیستم عامل یاد شده در نهایت با نرم افزارها یا سخت افزارهای قدیمی سازگار نباشد، ولی در عین حال سبک و کارآمد طراحی شده باشد. همچنین بر اساس گزارش ها فیوشا با سخت افزارهای یکپارچه ای از جمله اینتل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - NUC یا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - کروم بوک سوییچ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر محمودآباد استان مازندران - آلفای 12 ایسر نیز سازگار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone