🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37145.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا می خواهد تا پنج سال آینده جزو پنج سازنده برتر تلفن های هوشمند باشد

نوکیا دیروز و در جریان دومین روز برگزاری نمایشگاه MWC 2018، از پنج تلفن هوشمند جدید خود رونمایی کرد. نوکیا ۸ سیروکو به عنوان پرچمدار و نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۶ (مدل ۲۰۱۸)، نوکیا ۱ ...

نوکیا دیروز و در جریان دومین روز برگزاری نمایشگاه MWC 2018، از پنج تلفن هوشمند جدید خود رونمایی کرد. نوکیا ۸ سیروکو به عنوان پرچمدار و نوکیا ۷ پلاس، نوکیا ۶ (مدل ۲۰۱۸)، نوکیا ۱ و نوکیا - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ۸۱۱۰ فور جی اسمارت فون هایی بودند که شرکت پرآوازه فنلاندی در کنفرانس خبری خود از آن ها رونمایی به عمل آورد.

با این وجود دیروز خبری - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - منتشر شد که بسیاری از طرفداران موبایل های جدید نوکیا را ناامید - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کرد. شرکت فنلاندی اعلام کرد که هنوز برنامه ای برای عرضه هیچ کدام از این دیوایس های جدید در ایالات متحده ندارد.

Florian Seiche، مدیر عامل شرکت HMD - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - Global در مصاحبه با سی نت ضمن تأیید این خبر اعلام کرده که "این موضوع فعلا محور تمرکز ما در سال جاری نیست، اما قطعا در برنامه های - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آینده ما حضور دارد".

آقای Seiche در ادامه صحبت هایش اعلام کرده که نوکیا می خواهد تا سه الی پنج سال آینده، به یکی از پنج سازنده برتر تلفن های هوشمند در دنیا تبدیل شود که مطمئنا نادیده گرفتن بازار ایالات متحده کار را برای این شرکت به شدت دشوار خواهد کرد.

با این وجود، HMD فعلا در بعضی کشورهای اروپایی، هندوستان، اندونزی و روسیه عملکرد موفقیت آمیزی داشته و در حال حاضر در ۱۵ مورد از این بازارها جزو پنج سازنده برتر قرار گرفته است.

مدیر عامل HMD در مورد برنامه های آینده این شرکت می گوید: - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - "جنبشی که در بازارهای فعلی به راه انداخته ایم، به ما کمک می کند که در آینده توجهات بیشتری را از سوی مشتریان و کشورهای جدید به سوی خود معطوف کنیم. ما در مسیرمان هنوز فرصت های بزرگی مثل بازار آمریکا را پیش رو داریم که در آینده به سراغ آن خواهیم رفت".

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که با این اقدامات آینده نوکیا چگونه رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone