🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37143.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

امکان بازپخش لایو استریم ها و زیرنویس همزمان آنها به یوتوب می آید

گوگل امروز با انتشار پستی در وبلاگ یوتوب، از اضافه شدن قابلیت های جدیدی به سرویس YouTube Live خبر داد. نخستین قابلیت، امکان بازپخش لایو استریم هاست که گوگل از آن با عنوان Chat Replay ...

گوگل امروز با انتشار پستی در وبلاگ یوتوب، از اضافه شدن قابلیت های جدیدی به سرویس YouTube Live خبر داد. - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نخستین قابلیت، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - امکان بازپخش لایو استریم هاست که گوگل از آن با عنوان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - Chat Replay یاد کرده.

به لطف این خصوصیت می توانید درست مثل اینستاگرام ویدیوهایی که استریم زنده شان به پایان رسیده را هم مشاهده نمایید. اما قابلیت مفید بعدی، زیرنویس کردن استریم های زنده است.

یوتوب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قرار است که طی هفته های آینده این قابلیت را به استریم های زنده بیاورد. به گفته گوگل، این ویژگی برای تشخیص درست حرف ها و زیرنویس کردن همزمان شان از تکنولوژی ای به نام LASR (تشخیص صدای زنده خودکار) بهره خواهد گرفت.

البته با توجه به زنده بودن زیرنویس، وجود خطا و تأخیر در آن قابل پیش بینی است و گوگل هم ضمن تأیید این موضوع اعلام کرده که ویژگی مورد بحث به مرور زمان بهتر و بهتر خواهد شد.

اما به غیر از این موارد، گوگل برای سازندگان ویدیوها نیز امکانی فراهم کرده که از این پس مکان فیلمبرداری را در توضیحات ویدیو تگ کنند. به لطف این موضوع - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - امکان فیلتر کردن نتایج جستجو بر اساس - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مکان هم فراهم می شود.

همچنین کاربران یوتوب حالا می توانند سوپر چت ها را با اپلیکیشن IFTTT لینک کنند. سوپر چت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خصوصیتی در یوتوب است که به شما اجازه می دهد با پرداخت مبلغی مشخص، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نظرات تان را در یک گفتگو - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همیشه در بالاترین قسمت نگه دارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone