🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  3. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28379.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

وزارت ارشاد: حمایت از استارت آپ‌ها راهی برای مقابله با فیک نیوز است

وزیر ارتباطات کشورمان داغ بودن پخش شایعات در فضای مجازی را موضوعی برای پخش و انتشار اخبار دروغ دانسته و اخیرا اعلام کرده که سامانه‌ای برای کنترل صحت اخبار در پژوهشگاه وزارت ارتباطات در حال ...

«محمد صادق افراسیابی» معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - بسته‌های سیاستی متفاوتی باید برای تحقق ترویج سواد رسانه‌ای و نابودی فیک نیوز انجام شود تا بتوان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - با فیک نیوز مقابله کرد. به گفته - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - افرسیابی حمایت از استارت‌ آپ‌ها از اقدامات اساسی است که باید به آن توجه مبذول شود:

«متاسفانه در حال حاضر فعالیت استارت آپ‌ها - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - در زمینه‌های خبری چندان زیاد نیست ولی اگر اعلام حمایت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - از سوی نهادهای مختلف صورت بگیرد، قطعا شاهد رشد این گونه کسب‌وکارهای نوپا خواهیم بود. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - استارت آپ‌های خبری می‌توانند در برابر فیک نیوز قد علم کنند و ما هم به نوبه خود تا جای ممکن حمایت‌های معنوی و مادی در این زمینه انجام دادیم اما نیازمند این هستیم که این حمایت‌ها بیشتر شود.»

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان

مشاور وزیر ارشاد همچنین باور دارد که اپلیکیشن‌های خبری نیز باید تقویت شوند و به آنان بیشتر بها داده شود:

«همچنین باید اپلیکیشن‌های خبری را تقویت کنیم. واقعیت این است که اپلیکیشن‌های خبری خوب و کاربردی در جامعه تعدادشان کم است و برای عده ای از مخاطبین طیف‌های خبری اپلیکیشن‌های قوی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - وجود دارد. به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - عنوان نمونه هر چند دیجیاتو برای تکنولوژی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - و آخرین خبر برای سایر اخبار خوب کار می‌کنند اما باید تقویت و حمایت بیشتری از اپلیکیشن‌ها صورت بگیرد تا شاهد بیشتر شدن تعداد آنها و گستردگی فعالیت‌شان در حوزه‌های مختلف باشیم.»

افراسیابی به دیجیاتو توضیح می‌دهد که کارگروه ماده ۱۴ آیین نامه توسعه و ساماندهی رسانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دیجیتال مصوب هیات وزیران که از سال ۸۹ تصویب شده، قرار است در سال جدید شکل تازه‌ و اصولی به خود بگیرد تا به مفاد این ماده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - عمل شود:

«تاکنون تنها وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات به این ماده عمل کرده‌اند و به صورت موردی حمایت‌هایی انجام داده‌اند در صورتی که باید حمایت‌ها توسط تمامی وزارتخانه و دستگاه‌های مربوطه نظیر سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت آموزش و پروش، وزارت علوم و... انجام شود. در سال جدید نامه‌ای با حضور دکتر صالحی وزیر محترم ارشاد تنظیم کردیم و قرار است بزودی جلسه‌ای در سال ۹۸ تشکیل شود که در آن به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - وزرا و یا نمایندگانشان تاکید شود که بودجه‌ای برای کمک‌های مالی ظرف یک ماه تعیین کرده و آن را بطور شفاف اعلام کنند.»

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان

افراسیابی در راستای همین موضوع خبر از ایجاد سامانه‌ای می‌دهد که قرار است در آن تیم‌ها و شرکت‌های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - مختلف درخواست کمک‌های مالی خود را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - اعلام و درخواست‌ها به سازمان‌های مربوطه ارجاع شود تا به صورت عملیاتی در بیایند: «در این حالت می‌توانیم در انتهای سال جاری گزارش کاملی در این باره داشته باشیم و بدانیم چه نهادی به چه کسی تا چه میزانی کمک کرده و پروژه به کجا رسیده است.»

افراسیابی حمایت از تشکیل اتحادیه و مجامع صنفی را نیز از دیگر اقدامات مناسب معرفی می‌کند و باور - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - دارد که خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های خبری که هویت و شامد دارند باید دارای یک اتحادیه مستقل و جداگانه باشند تا ارزش کارشان بیشتر دیده شود. به عقیده افراسیابی وجود یک - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - مکان به اسم خانه مطبوعات به تنهایی برای تمامی رسانه‌ها کافی نیست و ایجاد یک اتحادیه مجزا می‌تواند منجر به خلاقانه‌تر شدن کار خبرگزاری‌ها و کانال‌ها شود: «تعیین و تکلیف نقش دستگاه‌های دولتی،خصوصی و مردم در رابطه با ترویج سواد رسانه‌ای از جمله اقدامات اساسی و مهمی است که باید به صورت یک سند سیاسی توسط شورای عالی فضای مجازی ایجاد شود تا مشخص گردد هر نهاد تا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - چه حد و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - امکاناتی در ترویج سواد رسانه‌ای نقش دارد.»

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان

وزارت ارشاد در سال گذشته حمایت‌های مالی موردی انجام داده؛ به عنوان - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - مثال اقدامی مشترک با وزارت کار در سال گذشته انجام داد و ضمن شناسایی کسب‌وکارهای فعال در زمینه فرهنگ و هنر، برای آن دسته از این استارت آپ‌ها که مجوز نداشتند کمک‌هایی کرده تا مجوز بگیرند و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - برخی از آنها را نیز به نمایشگاه‌های خارجی با کمک هزینه‌های مالی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - فرستاده تا بتوانند در سطح بین‌المللی دیده شوند. همچنین برخی دیگر از کمک‌های وزارت ارشاد مبالغی بین ۵ تا ۷۵ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - میلیون بوده ولی این رقم برای حمایت‌های - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - کافی برای مقابله با فیک نیوز و گسترش سواد رسانه‌ای به تنهایی کافی نیست. افراسیابی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - نیز باور دارد که سازمان‌های مختلف باید در حوزه خود به استارت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - آپ‌ها و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - تیم‌ها کمک کنند: «مثلا تیمی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - قصد انجام یک پروژه در زمینه بهداشت را دارد و موضوع باید وزارت بهداشت را درگیر کند و یا تیمی که مشغول تهیه یک کار در زمینه آموزش عالی است، کمک وزارت علوم را می‌طلبد.»

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان

افراسیابی همچنین به فعالیت دولتمردان و مردان حاکمیت در شبکه‌های اجتماعی اشاره می‌کند و باور دارد که چنین موضوعی می‌تواند امر بسیار خوبی تلقی شود به شرطی که همراه با برجسته سازی نباشد:

«همچنین حضور و فعالیت در این شبکه‌ها نباید به مونولوگ بسنده شود و به نظرم خوب است مسئولین تیمی را برای این کار در نظر بگیرند تا صفحات اجتماعی‌شان را مدیریت کنند و به کامنتها و نظرات مردم پاسخ دهند. پاسخدهی به مردم می‌تواند این حس را در آنها ایجاد کند که آنها می‌توانند جواب پرسشهای خود را دولتمردان و خود حاکمیت به صورت مستقیم و شفاف بگیرند. مردم دنبال فیک نیوز و اخبار جعلی نیستند و خود ما باید با پاسخ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - دهی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - به موقع به مردم زمینه جلوی تولید اخبار جعلی را بگیریم.»

اخیرا وزارت ارتباطات در چند ماهه اخیر جلساتی را پیرامون مقابله با فیک نیوز در وزارتخانه خود برگزار می‌کند اما برخی کارشناسان معتقدند که وزارت ارتباطات در سطح کلان‌تری باید قوانین و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - راهکار بچیند و صرفا برگزاری یک سری جلسات برای مقابله با چنین پدیده - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - بزرگی کافی نیست. با توجه به گفته‌های اخیر وزیر ارتباطات و اقداماتی که وزارت ارشاد و رسانه‌های دیجیتال نیز در دستور کار خود قرار دادند، به نظر می‌رسد که شاهد پیشرفت محسوسی در مقابل با فیک نیوز، پخش شایعات و اخبار جعلی در آینده نزدیک خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone