🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28393.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اختلال امنیتی توییتر داده‌های مکانی کاربر را در اختیار شرکت تبلیغاتی قرار می دهد

توییتر از یک باگ امنیتی جدید در اپ iOS خود خبر داد که حتی بدون فعال بودن قابلیت تشخیص دقیق موقعیت مکانی، اطلاعات موقعیت کاربر را دریافت و ذخیره می کند. این شبکه اجتماعی داده ...

توییتر از یک باگ امنیتی جدید در اپ iOS خود خبر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - داد - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - که حتی بدون فعال بودن قابلیت تشخیص دقیق موقعیت مکانی، اطلاعات موقعیت کاربر را دریافت و ذخیره می کند. این شبکه اجتماعی داده ها را در اختیار یک شرکت تبلیغاتی هم قرار می - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - داد.

اختلال مذکور در صورتی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - که کاربر همزمان وارد چند اکانت توییتر شده و موقعیت مکانی دقیق را نیز فعال کند روی اپ iOS برایش ظاهر می‌شود. توییتر گفت است که اگر موقعیت مکانی دقیق را فقط روی یکی از اکانت ها هم فعال کنید، این قابلیت به صورت خودکار روی بقیه - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - حساب هایتان هم فعال خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که باگ امنیتی حل شده و تمام - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - تلاش آن‌ها این است که چنین مشکلی دوباره ایجاد نشود. همچنین این شبکه اجتماعی با کاربرانی که حساب هایشان تحت تاثیر قرار گرفته بود تماس برقرار کرده و خبر برطرف شدن مشکل را به آنها داده است. آن‌ها اعلام کردند که از مشکل به وجود آمده بسیار متاسف بوده و قدردان اعتماد کاربران خود هستند.

البته توییتر به این سوال که باگ امنیتی مذکور - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - چه مدتی روی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - اپ iOS فعال بوده و چند کاربر را درگیر کرده پاسخی نداده است.

این شرکت در ابتدا تلاش کرد تا داده‌های مکانی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - که به شریک تبلیغاتی فرستاده می‌شد را از لیست اطلاعات - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - ارسالی خود پاک کند اما موفق به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - انجام این کار نشد. با این‌حال توانست اطلاعات فوق را فقط - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - به زیپ کد یا نام شهر محدود کرده و بقیه داده‌ها مثل آدرس و موقعیت دقیق را حذف کند.

به گفته وبسایت ZDNet این چهارمین بار طی سال گذشته است که توییتر از وجود باگ در برنامه اش خبر می‌دهد. در سه باگ قبلی توییت‌های خصوصی کاربران نمایش داده می‌شد، پیام‌های خصوصی آن‌ها به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - توسعه دهندگان نرم‌افزار ارسال می‌شد و پسورد 330 میلیون کاربر به - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر لاهیجان استان گیلان - صورت نوشته عادی و نه رمزگذاری شده در یک لاگ ذخیره می‌شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone