🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28364.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسر از هدست واقعیت مجازی جدیدش با نام ConceptD OJO رونمایی کرد

ایسر طی کنفرانسی که در نیویورک برگزار نمود از چند محصول سری جدیدش یعنی ConceptD رونمایی کرد. حال این کمپانی نسخه‌ی ارتقا یافته‌ای از هدست‌ واقعیت مجازی مخصوص ویندوزش یعنی OJO رونمایی کرده و قرار است این محصول ...

ایسر طی کنفرانسی که در نیویورک برگزار نمود از چند محصول سری جدیدش یعنی ConceptD رونمایی کرد. حال این کمپانی نسخه‌ی ارتقا یافته‌ای از هدست‌ واقعیت مجازی مخصوص ویندوزش یعنی OJO رونمایی کرده و قرار است این محصول را هم با نام ConceptD OJO روانه بازار کند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان

ConceptD در واقع نام سری جدید محصولات پیشرفته ایسر به شمار می‌رود که منحصراً - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - برای رفع نیاز تولیدکنندگان محتوا طراحی شده‌اند. تا به حال - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ۲ مانیتور حرفه‌ای، ۲ کامپیوتر رومیزی قدرتمند و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - لپتاپ‌های مخصوص ویرایش ویدیویی با این نام معرفی شده‌ است.

حال شرکت مذکور از هدست واقعیت مجازی OJO جدیدش با رزولوشنی بالاتر، صدای باز (open-ear) و فاصله - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - بین مردمک قابل تنظیم رونمایی کرده که نام سری ConceptD در کنار لوگوی ایسر به چشم می‌خورد.

 

این هدست واقعیت مجازی تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستانبا در نظر گرفتن دو نمایشگر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - خود قادر است تصویری با رزولوشن - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ۴۳۲۰ در ۲۱۶۰ پیسکل را به نمایش بگذارد. این در حالی است که مدل قبلی یعنی OJO 500 تنها قادر بود تصاویری با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به نمایش بگذارد و - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ایسر موفق شده این رقم را در هدست واقعیت مجازی جدیدش ۲.۲۵ برابر کند.

از - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - آنجایی که ConceptD OJO دو نمایشگر جدا دارد، کاربر می‌تواند فاصله بین مردمکی یا IPD را تنظیم کند و شرایطی ایجاد کند که لنز در بهترین فاصله با چشم‌هایش قرار گیرد. البته این قابلیت آنچنان جدید نیست چرا که مدل OJO 500 نیز چنین قابلیت داشت.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان
OJO 500 که شهریور ماه سال گذشته معرفی شده بود.

از سوی دیگر ایسر - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - برای این هدست واقعیت مجازی سیستم صدای open-ear را در نظر گرفته. سیستمی که پیشتر جدیدترین هدست‌های آکیلس نیز به آن مجهز شده‌ بودند. - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - نحوه عملکرد سیستم open-ear بدین شکل است - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - که صدا - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - از تسمه‌هایی نزدیک به گوش پخش می‌شود. بدین ترتیب دیگر نیازی به هدفون‌های روی گوش جداگانه نیست.

با اینکه استفاده از چنین سیستمی، تجربه غوطه وری کمتری برای کاربر فراهم می‌کند اما برخی کاربران استفاده از این - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سیستم را برای هدست‌های واقعیت مجازی ترجیح می دهند و با آن بهتر فعالیت می‌کنند.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان
نمونه‌ی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - اولیه‌ای از هدست OJO که در نمایشگاه CES به نمایش درآمده بود توانایی نمایش تصویری با رزولوشنی معادل ConceptD OJO داشت.

متاسفانه ایسر هنوز زمان و قیمت مشخصی برای عرضه جهانی - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - هدست ConceptD OJO اعلام نکرده اما به نظر می‌رسد ایسر قصد داشته باشد این هدست را به قیمت ۱۰۰۰ دلار بفروشد. این در حالی است که مدل قبلی یعنی OJO 500 تنها ۴۰۰ دلار قیمت داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone