🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28385.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایرفون Bullets Wireless 2 وان پلاس معرفی شد

ایرفون جدید  Bullets Wireless 2 شرکت وان پلاس که در کنار اسمارت فون پرچمدار این شرکت یعنی  OnePlus 7 Pro معرفی شد، قیمت بالاتری داشته اما در عوض راحتی سری اصلی را افزایش داده است. قیمت این ...

ایرفون جدید  Bullets Wireless 2 شرکت وان پلاس که در کنار اسمارت فون پرچمدار این شرکت یعنی  OnePlus 7 Pro معرفی شد، قیمت بالاتری داشته اما در عوض راحتی سری اصلی را افزایش داده است.

قیمت این محصول از 69 به 99 دلار افزایش پیدا کرده اما در عوض برای ایربادهای آن، شکل دایره ای تری در نظر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - گرفته شده تا کاربر با آن بیشتر احساس راحتی کند.

کیفیت فنی این هم محصول هم مناسب به نظر می رسد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - و بر اساس بررسی های انجام شده صدای آن رسا و درگیر کننده است. ایربادها به راحتی در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - گوش قرار گرفته و از گوش در نمی آیند. علاوه بر این وزن ماژول های باتری که روی شانه کاربر قرار می - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - گیرد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - توزیع خوبی داشته و سنگینی نمی کند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران

داخل هر ایرباد دو عدد آرمیچر متوازن Knowles برای پوشش فرکانس های زیر و میانه قرار داده شده که با یک محرک داینامیک، فرکانس های بم را نیز پوشش می دهد. وان پلاس استاندارد شارژ سریع Warp Charge را نیز برای این ایرفون در نظر گرفته که با 10 دقیقه شارژ امکان پخش - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - 10 ساعت موسیقی را  برای کاربر فراهم می کند. وان پلاس قول داده که در صورت شارژ کامل باتری می توان 14 ساعت موسیقی گوش داد.

ایرفون جدید - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - وان پلاس از بلوتوث 5 و AptX HD پشتیبانی می - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - کند که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - به منظور ارتباط - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - پایدارتر با دستگاه اصلی، برای آن فراهم شده است. همچنین قابلیت اتصال - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - سریع با دستگاه های وان پلاس - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - و سایر ایرفون ها نیز در این مدل در نظر گرفته شده است.

با این اوصاف به نظر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - می رسد که افزایش قیمت ایرفون های جدید وان پلاس نسبت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر شیرگاه استان مازندران - به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند مناسب به نظر برسد.

البته در آن طرف نک بادهای (هدفون های گردنی) 99 دلاری  FreeLace هواوی هم می توانند رقیب جدی برای این ایرفون ها به حساب بیایند.

اگر قصد خرید گوشی وان پلاس پرو 7 را دارید و می خواهید آن را با یک ایر فون مناسب همراه کنید، قطعا Bullets Wireless 2 می تواند انتخاب مناسبی باشد. اما برای افرادی که خارج از دایره  کاربران محصولات وان پلاس قرار دارند استفاده از ایرفون FreeLace گزینه بهتری به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone