🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  2. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28381.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول بسته اینترنت سحر تا افطار را ارائه کرد

همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته اینترنت سحر تا افطار را به مشترکان اعتباری و دائمی خود ارائه می‌کند. این بسته ۷ گیگابایتی ۷ هزار تومان قیمت دارد و مشترکان می‌توانند تا ۱۵ ...

همراه اول به مناسبت ماه مبارک - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - رمضان، - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - بسته اینترنت سحر تا افطار را به مشترکان اعتباری و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - دائمی خود - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - ارائه می‌کند. این بسته ۷ گیگابایتی ۷ هزار تومان قیمت دارد و مشترکان می‌توانند تا ۱۵ خرداد ماه آن را فعال کنند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم‌زمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، همراه اول بسته ویژه‌ای را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته که در طول این ایام می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بر این اساس تمامی مشترکان اپراتور اول ارتباطی می‌توانند تا ۱۵ خردادماه «بسته اینترنت سحر تا افطار» با حجم ۷گیگابایت با قیمت ۷هزار تومان و با مدت اعتبار ۷روز را خریداری کنند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران

همراه اول می‌گوید این بسته در بازه زمانی افطار تا سحر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - ( ۴بامداد تا ۸شب) قابلیت استفاده دارد. همچنین این بسته شامل هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن است. علاقمندان استفاده از اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - آموزش جامعه قرآن می‌توانند به این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - سایت مراجعه کنند.

تمامی مشترکان می توانند با شماره گیری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - کد دستوری #۶۷۱*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - ستاره ۶۷۱ مربع) این بسته را فعال کرده و همچنین با شماره گیری #۱۰*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۱۰ مربع) از وضعیت بسته خود مطلع شوند.

گفتنی است امکان فعالسازی هم زمان این بسته با تمامی بسته‌های اینترنت وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone