🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28369.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مانیتورهای سری ConceptD ایسر در مدل‌های ویژه طراحی و بازی معرفی شدند

در کنار دیگر محصولات سری ConceptD، ایسر از ۲ مانیتور حرفه‌ای CM7271K و CP7231K رونمایی کرده است. ConceptD CP7271K از صفحه‌نمایشی ۲۷ اینچی با رزولوشون 4K UHD بهره می‌برد که از استاندارد پانتون نیز پشتیبانی ...

در کنار دیگر محصولات سری ConceptD، ایسر از ۲ مانیتور حرفه‌ای CM7271K و CP7231K رونمایی کرده است.

ConceptD CP7271K از صفحه‌نمایشی ۲۷ اینچی - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با رزولوشون 4K UHD بهره می‌برد که از استاندارد پانتون نیز پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می‌کند. در مقابل، CM7231K هم مجهز به صفحه نمایشی ۳۲ اینچی با نرخ رفرشی سریع است.

جدا از آن که هر دو - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مانیتور ذکر شده از ۹۹ درصد طیف رنگی RBB پشتیبانی می‌کنند، تفاوت‌های چشم‌گیری میان آن دو وجود دارد. ایسر ادعا می‌کند CM7231K گزینه مناسب‌تری برای طراحان دو بعدی خواهد بود و تکنولوژی Mini LED این محصول حسابی به کار افرادی که با طراحی گرافیکی سر و کار دارند خواهد آمد. در ضمن پشتیبانی از استاندارد DisplayHDR 1000 از دیگر ویژگی‌های این مانیتور محسوب می‌شود. این محصول به ۲ پورت Thunderbolt 3، - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - چهار پورت HDMI 2.0 و دیسپلی‌پورت ۱.۲ هم مجهز شده است.

تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر، ConceptD CP7271K بیشتر به درد طراحان - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سه بعدی خواهد خورد. ایسر اعلام کرده که پنل این مانیتور رنگ‌های سینمایی و کنتراست درخشان‌تری را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. این مانیتور از تکنولوژی‌ G-Sync Ultimate پشتیبانی کرده و  از استاندارد DisplayHDR - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 1000 هم بهره‌مند است.

از این موضوع نباید غافل شد که ویژگی‌های ذکر شده، ConceptD CP7271K - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را به گزینه مناسبی برای گیمرها هم تبدیل خواهد کرد. نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در Cp72721K می‌توانید آن را پیدا کنید. پورت HDMI 2.0، دیسپلی‌پورت ۱.۴ و ۴ خروجی USB 3 در پشت این دستگاه - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تعبیه شده‌اند. جدا از این موارد، در هر ۲ مانیتور - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ذکر شده ۲ اسپیکر ۳ واتی تعبیه شده است.

ConceptD CP7271K با نمایشگری - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ۲۷ اینچی، قیمتی معادل ۲ هزار دلار آمریکا خواهد - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داشت - تعمیرات جارو برقی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و CM7271K نیز با قیمتی ۳ هزار دلاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone