🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28359.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فتا: از اول خرداد ارائه رمز دوم یکبار مصرف برای همه بانک‌ها اجباری است

رییس پلیس فتای پایتخت اعلام کرد باتوجه به افزایش کلاهبرداری در فضای مجازی به ویژه درگاه‌های اینترنتی جعلی شهروندان از رمز دوم ثابت بانکی استفاده نکنند. او همچنین اول خرداد ماه امسال را زمان نهایی ...

رییس پلیس فتای پایتخت اعلام کرد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - باتوجه به افزایش کلاهبرداری در فضای مجازی به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - ویژه درگاه‌های اینترنتی جعلی شهروندان از رمز دوم ثابت بانکی استفاده نکنند. او همچنین اول خرداد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - ماه امسال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - را زمان نهایی اجباری شدن ارائه رمز دوم یکبار مصرف برای تمامی بانک‌ها اعلام کرده است.

سرهنگ تورج کاظمی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از دستگیری تیمی کلاهبردار خبر داده که با ارائه صفحه درگاه جعلی و از روش فیشینگ، از مشتریان خود سواستفاده می‌کردند. به گفته کاظمی این افراد از طریق فضای مجازی مشتریان خود را پیدا کرده و تمام اطلاعات آن‌ها از جمله شماره کارت عابربانک، سی وی تو CV۲، رمز دوم آن‌ها را کسب و بعد از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - چندروزی با داشتن این اطلاعات اقدام به تخلیه پول متقاضیان می‌کردند:

«سردسته این باند تاکنون سه بار به عنوان کلاهبرداری در فضای مجازی به همین شیوه توسط ماموران پلیس فتا دستگیر و متاسفانه با سپردن ضمانت مجددا آزاد شده است. مجرم در هربار دستگیری­ به عنوان اینکه­ بتواند رضایت شاکیان را جلب کند آزاد­ می‌شد و کلاهبرداری مجدد سعی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - می‌کرد پول شاکیان را فراهم کند و به آن‌ها بازگرداند که تاکنون­ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - ۴۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.»

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل

به گفته کاظمی یکی از اصلی‌ترین اقداماتی که می‌توان علیه این کلاهبرداری‌ها انجام داد، ارائه رمز دوم یکبار مصرف توسط بانک‌ها است که باید از اول خرداد ماه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - همگی این بانک‌ها به آن استلزام داشته باشند. او با - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - انتقاد از کم کاری بانک‌ها در تحقق این موضوع اظهار کرد:

«از ۳۰ بانک که در کشور وجود دارد ­تاکنون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - ۸ بانک نسبت به ارایه رمز یکبار مصرف اقدام کرده اند و مابقی نیز باید اقدام کنند در غیر این صورت هرگونه خسارت به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - شهروندان و مشتریان را بایستی بانک‌ها بپردازند.»

رییس پلیس فتای پایتخت از مردم خواست - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - که برای خرید هرگونه کالا یا خدمت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - به هر درگاهی مراجعه نکنند و اگر در این مدت باقی مانده­ که بانک‌ها بایستی­ رمز یکبارمصرف را ارایه کنند مجبور به خرید اینترنتی شدند­ و به درگاه شک کردند سریعا رمز دوم خود را تغییر دهند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل

بررسی ها نشان می­دهد که فیشینگ عامل شکل­ گیری یک سوم جرایم سایبری است. برآوردها این است که درسال ۹۷ بالغ بر۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت ­های غیرمجاز انجام شده است. کارشناسان بر این باورند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - اجرایی شدن این روش باعث خواهد شد که وقوع جرم از نوع فیشینگ از ۳۵ درصد به ۵ درصد کاهش یابد.

کارشناسان باور دارند که رمز یک بار مصرف یا One Time Password با استفاده از قابلیت رمزنگاری در ایجاد یک رمز تصادفی یک بار مصرف خواهد توانست امنیت بیشتری را برای کاربران در دسترسی به سیستم های کامپیوتری نظام بانکی فراهم سازد. با استفاده از این شیوه می توان تا حد بسیاری از کلاهبرداری های اینترنتی جلوگیری کرده و نرم افزارهای طراحی شده برای این هدف - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - را از کار انداخت.

گفتنیست در تکنولوژی رمزهای یک بار مصرف، یک رمز عبور برای انجام هر تراکنش برای کاربر تولید می شود و این رمزها  بر مبنای الگوریتم هایی که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - در دستگاه مشتری و سرورهای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر خلخال استان اردبیل - مربوطه تعریف شده اند، تولید می‌شوند. رمزهای تولید شده شامل انواع گوناگونی مانند time-base، response challenge و …  هستند و در رمزنگاری از نوع OTP (یکبار مصرف) از استانداردهای بسیار بالایی استفاده می شود تا امنیت کاربران به حد اعلا برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیسر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
عرض ادب تعمیرچی شهرک آزادگان خلخال کار انجام میده.
پاسخ: بله در شهرک آزادگان شهر خلخال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone