🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28362.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات هزاران مامور زبده FBI توسط هکرها

هکرها با نفوذ به سایت های وابسته به « پلیس فدرال آمریکا » (FBI) اطلاعات شخصی هزاران مامور فدرال و مجری قانون را در سطح اینترنت افشا کرده اند. [digipullqoute place="left"]افشای این اطلاعات جان ماموران ...

هکرها با نفوذ به سایت های وابسته به « پلیس فدرال آمریکا » (FBI) اطلاعات شخصی هزاران مامور فدرال و مجری قانون را در سطح اینترنت افشا کرده اند.

افشای این اطلاعات جان ماموران را به خطر می‌اندازد

این گروه هکری به سایت مربوط به انجمن آکادمی ملی FBI نفوذ کرده اند که در زمینه آموزش تخصصی نیروهای فدرال و ایالتی به فعالیت می پردازد. ظاهرا هکرها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - حداقل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - به سه سایت این انجمن نفوذ کرده و پس از دسترسی به اطلاعات محرمانه، آنها را در سایتشان منتشر کرده اند.

نکته مهم اینجاست که این انجمن تنها به آموزش آن دسته از ماموران آمریکایی و خارجی می پردازد که به خاطر مهارت و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - برخوردار بودن از توانایی های رهبری از سوی مافوق‌هایشان انتخاب شده اند؛ بنابرین انتشار اطلاعات آنها ضربه قابل توجهی به پلیس فدرال آمریکا وارد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - می سازد. تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران

اطلاعات لو رفته حاوی ۴ هزار سند منحصر به فرد است و شامل نام اعضا، ایمیل های خصوصی و دولتی، عناوین شغلی و شماره تلفن و آدرس محل سکونت می شود. مشکل به همینجا ختم نمی شود و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - یکی از هکرها در گفتگو با تک کرانچ از قصد خود برای افشای بیش یک میلیون سند خبر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - داده است:

ما بیش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - از هزار سایت را هک کرده کرده ایم و قصد فروش داده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - های آنها را داریم. داده های در دسترس ما شامل حداقل یک میلیون سند درباره کارکنان آژانس های فدرال و  سازمان های خدمات عمومی می شود.

این هکر در پاسخ به سوالی در مورد احتمال به خطر افتادن این ماموران پس از انتشار اطلاعات شخصی آنها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - نیز گفته - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - است: «بله احتمالا آنها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر قائمشهر استان مازندران - به خطر می افتند».  این هکر برای اثبات ادعای خود اجازه دسترسی گزارشگر تک کرانچ به برخی سایت های هک شده را داده و ظاهرا در میان آنها یک زیر دامنه از فاکس‌کان هم دیده شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone