🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28376.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت وان پلاس ۷ پرو [تماشا کنید]

شب گذشته وان پلاس سه نسخه مختلف از پرچمدار جدیدش را به نام های وان پلاس ۷، وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷ پرو 5G معرفی کرد و در حالی که تنها چند ...

شب گذشته وان پلاس سه نسخه مختلف از پرچمدار جدیدش را به نام های وان پلاس ۷، وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷ پرو 5G معرفی کرد و در حالی که تنها چند ساعت از برگزاری این رویداد گذشته، کانال یوتیوب JerryRigEverything تست مقاومتی را روی نسخه ۷ پرو انجام - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داده که در ادامه به جزئیات این تست می پردازیم.

همانطور که در ویدیو مشاهده - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خواهید کرد تست های خراش پذیری و خمش در ابتدا انجام می شوند و خسته کننده ترین بخش ها هستند اما آنطور که مشخص شده نمایشگر وان پلاس ۷ پرو درست مانند اغلب نمایشگرهای شیشه ای دیگر در سطح ۶ شروع به خراش برداشتن می کند و لنز دوربین این گوشی نیز - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توسط همین شیشه محافظت می شود. همانطور که شب گذشته در خبر معرفی وان پلاس ۷ پرو خواندید مکانیزم موتوری دوربین سلفی جهنده این گوشی تا ۳۰۰ هزار مرتبه استفاده سالم می ماند.

مکانیزم موتوری دوربین جهنده این گوشی تا سیصد هزار مرتبه قابلیت بیرون آمدن - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و قرارگرفتن در محفظه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اش را دارد

در - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تست خمیدگی بدنه کمی از خود انعطاف پذیری نشان می دهد و مجددا به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - وضعیت عادی باز می گردد و از آنجایی که نمایشگر این گوشی در کناره ها کمی خمیدگی دارد مقاومت آن در برابر خمش تا حدودی بیشتر از سطح نرمال خواهد بود.

در پایان به تست آتش می رسیم که - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با نتایج جالبی همراه بود. پس از پنجاه ثانیه حرارت دادن مستقیم به نمایشگر وان پلاس ۷ پرو هیچ نشانه یا اثری از سوختگی در آن ایجاد نشد. با در نظر داشتن - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - این نکته که وان پلاس از نمایشگر اولد در این گوشی استفاده کرده این نکته کمی عجیب به نظر می رسد.

در مورد دوربین هم باید بگوییم به مقدار بیشتری از نیرو - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای هل دادن آن به داخل محفظه اش نیاز است و وان پلاس نوعی قابلیت تشخیص سقوط را هم برای این گوشی در نظر گرفته تا پیش از افتادن وان پلاس ۷ پرو و برخورد تصادفی آن با زمین دوربین به جایگاه خودش برگردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone