🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28396.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

معرفی لپ تاپ های خوش قیمت تینک‌بوک لنوو با امکاناتی هم سطح تینک‌پد

سری تینک پد لنوو را می توان در زمره بهترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست که البته قیمت نسبتا بالایی هم دارند. متوسط قیمت لپ تاپ های تینکپد لنوو از هزار دلار شروع ...

سری تینک پد لنوو را می توان در زمره بهترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست که البته قیمت - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - نسبتا بالایی هم دارند. متوسط قیمت لپ تاپ های تینکپد لنوو از هزار دلار شروع می شود که به خاطر نوسانات ارزی پرداخت این مبلغ برای بسیاری از ایرانی ها غیرممکن است.

با این حال صبح امروز لپ تاپ های تینک بوک لنوو - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - معرفی شدند که بهترین قابلیت ها و امکانات سری تینکپد با قیمتی دست یافتنی هستند و میتوان آنها - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - را - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - به نوعی اعضای تازه خانواده تینک پد هم نامید.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان
جدول مشخصات لپ تاپ های تینک بوک لنوو

سری جدید لپ تاپ های تینک بوک لنوو پایه قیمت ۷۲۹ دلاری دارند و برای کسب و کارهای کوچکی تولید شده اند که به محصولاتی کاربر پسند اما با امنیت سطح سازمانی نیاز دارند.

تینک بوک 13S و 14S دو - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - عضو این خانواده جدید هستند که به چیپ های امنیتی TPM 2.0، حسگر اثرانگشت، شاتر وب کم و دکمه های اختصاصی برای اسکایپ مجهز هستند.

قیمت پایه لپ تاپ های تینک بوک لنوو از ۷۲۹ دلار شروع می شود

هر دوی این مدل ها از پردازنده های سری کور اینتل تا نسل هشتم Core i7، کارت گرافیک AMD Radeon 540X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را پشتیبانی می کنند و ویندوز ۱۰ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - پرو روی آنها اجرا می شود.

پیکره - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - بندی پایه برای تینک بوک 14S با قیمت پایه ۷۴۹ دلاری شامل ۸ گیگابایت رم می شود در حالی که مدل پایه 13S تنها چهار گیگابایت رم دارد. البته اشاره کنیم که مدل 14S عمر باتری کمتری دارد. نمایشگر این دو لپ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - تاپ نیز به ترتیب ۱۴ و ۱۳ اینچی است که البته از روی نامشان هم قاب تشخیص است.

تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان

انتظار می رود هر دوی این لپ تاپ ها اواخر این ماه به بازار عرضه شوند اما اگر تمایل به پرداخت مبلغ بیشتری دارید بد نیست بدانید که لنوو لپ تاپ تینک پد X1 Extreme را هم به روز رسانی کرده و حالا پشتیبانی از نسل نهم پردازنده های Core i9 اینتل در کنار کارت گرافیک GTX 1650 Max-Q انویدیا را نیز برای آنها فراهم نموده است ضمن اینکه کاربر در صورت تمایل می تواند مدل بهره مند از نمایشگر 4K OLED را خریداری کند.

نسل دوم X1 Extreme - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - طبق اعلام لنوو در ماه  جولای روانه بازار می شود و قیمت پایه ای برابر با ۱۴۹۹ - تعمیرات جارو برقی سامسونگ در شهر گلستان استان گلستان - دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone