🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  4. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28386.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دستبند گلکسی فیت ای سامسونگ در سکوت خبری معرفی شد

روز گذشته سامسونگ در سکوت خبری دستبند سلامت گلکسی فیت ای (Fit e) را با قیمت ۴۰ یورو معرفی کرد؛ قیمتی که کمتر از نصف بهای تعیین شده برای گلکسی فیت صد یورویی است. دستبند ...

روز گذشته سامسونگ در سکوت خبری دستبند سلامت گلکسی فیت ای (Fit e) را با قیمت ۴۰ یورو معرفی کرد؛ قیمتی که کمتر از نصف بهای تعیین شده برای گلکسی فیت صد یورویی است.

دستبند سلامت گلکسی فیت ای به پایشگر داخلی ضربان قلب مجهز شده است و با کسب استاندارد 5ATM میتواند تا ۱۰ دقیقه در عمق ۵۰ متری آب دوام بیاورد. باتری این محصول نیز طبق اعلام شرکت سازنده بین ۶ تا ۷ روز (در صورت استفاده مستمر) دوام می آورد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران

اما از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران - جمله امکانات سخت افزاری این گجت پوشیدنی میتوان به نمایشگر اولد ۰.۷۴ اینچی مونوکروم آن اشاره کرد که زمان را نشان می دهد و دیتای مربوط به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران - یک گام شمار نیز به صورت پیشفرض روی آن قابل رویت است. این دستبند همچنین قادر است نوتیفیکیشن ها و رویدادهای تقویمی مربوط به گوشی هوشمند شما را هم نمایش دهد.

گلکسی فیت ای به صورت خودکار فعالیتهای کاربر شامل قدم زدن، دویدن و ورزش را رصد می کند و دیتای خود را با اپ سامسونگ Health روی گوشی سینک میکند. این گجت همچنین قابلیت پایش خواب را دارد و علیرغم مقاومتش در برابر آب هیچگونه قابلیتی در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران - ارتباط با شنا برای آن در نظر گرفته نشده است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران

پیش سفارش گلکسی فیت ای از هم اکنون در چندین فروشگاه اروپایی امکان پذیر است و علاقمندان میتوانند آن را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران - در رنگ های مشکی، سفید و زرد خریداری کنند.

برای آنکه مقایسه ای میان امکانات این مچبند و نسخه گرانتر گلکسی فیت داشته باشید باید بگوییم که این محصول یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران - نمایشگر اولد رنگی ۰.۹۵ اینچی با دوبرابر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نکا استان مازندران - رزلوشن مدل فیت ای دارد. باتری آن اما مشابه به محصول جدید سامسونگ است هرچند که فیت ای بدنه ای باریک تر و سبک تر دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مارال نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روستای گلبستان نکا تعمیر جارو برقی پارس خزر توربو 2000 هم دارید.
پاسخ: بله در روستای گلبستان شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone