🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  4. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28365.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت به اشتراک‌گذاری صفحه گوشی به اپلیکیشن اسکایپ اضافه شد

اپلیکیشن اسکایپ به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی طی تماس‌های ویدویی را برای کاربران اندروید و iOS به ارمغان می‌آورد. با این به‌روزرسانی،‌کاربران اسکایپ می‌توانند هر آن چیزی که ...

اپلیکیشن اسکایپ به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی طی تماس‌های ویدویی را - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای کاربران اندروید و iOS به ارمغان می‌آورد.

با این به‌روزرسانی،‌کاربران اسکایپ می‌توانند هر آن چیزی که در گوشی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - وجود دارد را با دیگران به اشتراک بگذارند. برای نشان دادن - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربرد این ویژگی، مایکروسافت از مثال‌هایی نظیر «نمایش پروژه به صورت پاور پوینت» و «خرید آنلاین به همراه دوستان» استفاده کرده است.

از سوی دیگر، اضافه شدن چنین قابلیتی به این معنا است که اسکایپ به عنوان یک سرویس مختص به کاربران عادی و کسب و کارهای کوچک، به سمت سرویس‌های تجاری مشابه مانند Zoom و GoTo - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - Meeting در حال حرکت است.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان

البته قابلیت به اشتراک گذاری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - نمایشگر موبایل طی تماس ویدیویی در حال حاضر هنوز به طور رسمی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - در اختیار کاربران قرار نگرفته و برای تست آن باید در نسخه‌ی بتا ثبت نام کنید. البته طبق اعلام سایت ورج، این قابلیت هنوز به نسخه بتای iOS اضافه نشده و بنابراین - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای آزمایش این ویژگی تازه باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

البته این موضوع به معنای عدم انتشار به‌روزرسانی جدید اسکایپ برای iOS نیست و همان‌طور که در تصویر شاخص این مطلب مشخص است، این ویژگی علاوه بر نسخه‌ اندروید اسکایپ، در دسترس کاربران iOS هم قرار خواهد گرفت. جدا از این موارد، اشتراک گذاری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - تماس ویدیویی، اسکایپ را از رقبای خود مانند مسنجر، واتس اپ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - و اسنپ چت که هنوز از چنین قابلیتی پشتیبانی نمی‌کنند، جدا می‌کند.

این سرویس طی چند ماه گذشته به‌روزرسانی‌های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - مهمی را دریافت کرده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نجف آباد استان اصفهان - که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها، اضافه شدن قابلیت تماس ویدیویی پنجاه نفره است. مدتی پیش هم، نسخه تحت وب اسکایپ به‌روزرسانی مهمی را دریافت کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone