🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  4. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28378.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌پی از ماوس گیمینگ بی‌سیم Omen Photon رونمایی کرد

با وجود تنوع در ماوس‌‌های گیمینگ، احتمال نادیده گرفته شدن و غفلت از برخی محصولات وجود دارد. با این حال ماوس گیمینگ بی سیم HP به نام Omen Photon توجهات را به خود جلب می‌کند. این ...

با وجود تنوع در ماوس‌‌های گیمینگ، احتمال نادیده گرفته شدن و غفلت از برخی محصولات وجود دارد. با این حال ماوس گیمینگ بی سیم HP به نام Omen Photon توجهات را به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - خود جلب می‌کند.

این ماوس گیمینگ 130 دلاری با استفاده از سوییچ ‌های مکانیکی-نوری می تواند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - سرعت پاسخگویی کلیکی برابر 0.2 میلی‌ثانیه داشته باشد. بر اساس ادعاهای HP این مقدار 3 برابر سریعتر از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - سوییچ های معمولی مکانیکی در دیگر ماوس‌هاست.

برای کلیک‌های این ماوس محورهای لولایی درنظر گرفته شده تا فارغ از نوع در دست گرفته شدن توسط کاربر ( با کف دست، پنجه یا با نوک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - انگشتان)، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - عملکرد کلیک یکسان بماند. با این‌حال برای شخصی‌سازی بهتر، محل‌های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - استراحت مغناطیسی قابل جداسازی نیز برای کلید‌های جانبی در نظر گرفته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - شده است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان

این ماوس در مجموع 11 کلید قابل برنامه‌ریزی داشته و می توان DPI آن را از محدوده 100 تا 16000 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - تنظیم کرد.

شرکت HP درباره این ماوس گیمینگ ادعا کرده که تکنولوژی بی سیم 2.4 گیگاهرتز آن می‌تواند مثل ماوس‌های باسیم عمل کند و این مساله در کنار 50 ساعت شارژدهی، مشکلی در استفاده از Photon به جا نخواهد گذاشت. این ماوس با شارژر بی‌سیم Qi قابل شارژ است.

به همراه این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - ماوس یک پد Omen Outpost هم قابل خریداری است که علاوه بر کاربرد به عنوان یک پد معمولی، یک Qi شارژر هم هست و می‌تواند Photon را در هنگام بازی ظرف - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - 2.5 ساعت به صورت کامل شارژ کند. یک پورت USB-A هم برای این ماوس درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند آن را با آداپتور بی‌سیم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - شارژ کند.

پد و ماوس چراغ‌های LED قابل تنظیم دارند که می‌شود آن‌ها را با نرم افزار  Omen Command Center به دلخواه تنظیم کرد.

این ماوس و ماوس‌پد همزمان عرضه خواهند شد اما فعلا برنامه‌ای برای باندل کردن آن‌ها با هم وجود ندارد و به نظر می‌رسد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر نهاوند استان همدان - گیمرها باید این دو محصول را جداگانه خریداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone