🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26996.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

دادستان کل آمریکا: دولت باید به داده‌های رمزگذاری شده شما دسترسی داشته باشد

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا از کاربران خواسته با تن دادن به ریسک وجود بک دورها، امکان دسترسی مقامات به داده های خصوصی و رمزگذاری شده را فراهم سازند. سخنان جدید دادستان کل در راستای اظهار نظرهای ...

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا از کاربران خواسته با تن دادن به ریسک وجود بک دورها، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - امکان دسترسی مقامات به داده های خصوصی و رمزگذاری شده را فراهم سازند.

سخنان جدید دادستان کل در راستای اظهار نظرهای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - قبلی مقامات ارشد وزارت دادگستری آمریکا قرار - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - دارد که از رمزگذاری (Encryption) اطلاعات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - دلخوشی ندارد. وی ساعاتی قبل طی یک سخنرانی در - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - نیویورک به کمپانی های بزرگ فناوری - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - توصیه کرد با اتخاذ تدابیر جدید به مقامات - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - فدرال امکان دسترسی به داده های ذخیره شده در گجت ها را بدهند.

رمزگذاری مانع نفوذ FBI به ۲ هزار دستگاه شده است

رمزگذاری از طریق الگوریتم های پیچیده ای نظیر Triple DES، AES ،RSA و تکنولوژی منحنی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - بیضوی ECC داده ها را به یک سری کاراکترهای تصادفی غیر قابل خواندن تبدیل می کند. برگرداندن متن به حالت عادی نیز هم از طریق کلید خصوصی  ممکن است اما در صورت وجود بک دور یا درب پشتی می توان به این کلید دسترسی پیدا کرد. تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

این روش در سال های اخیر به بسیاری از اپ های محبوب نظیر فیسبوک، اینستاگرام، واتس اپ، تلگرام و محصولات اپل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - راه خود را باز کرده اما مقامات به بهانه شناسایی مجرمان همیشه در پی روشی برای دور زدن این محدودیت بوده اند. پیشتر «جف سشنز»، وزیر دادگستری سابق آمریکا هم علی رغم - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - اذعان به اهمیت رمزنگاری گفته بود مقامات باید راهی برای شکستن آن داشته باشند

در این بحث و جدل ها متخصصان امنیتی هشدار داده اند هیچ راه کاملا ایمنی برای تعبیه درب پشتی به منظور دسترسی مقامات وجود ندارد و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - ممکن است هکرها نیز با سوءاستفاده از این قابلیت در پی دسترسی به اطلاعات کاربران باشند.

سناتورها اظهارات دادستان را خطرناک و نادرست می دانند

در جدیدترین مورد دادستان کل آمریکا که سابقه ای دور و دراز در سازمان های قضایی دارد، مدعی است که تعبیه بک دور و تحمیل باری سنگین بر امنیت کاربران ارزش مزایای آن را دارد:

این ریسک قابل قبول است چون ما درباره محصولاتی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - مثل اپ های پیام رسانی، ایمیل، اپ های صوتی و گوشی های هوشمند حرف می زنیم نه حفاظت از کدهای پرتاب موشک های هسته ای.

به گفته ویلیامر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - بار وجود رمزگذاری های غیر قابل هک در دستگاه ها که مانع دسترسی مقامات به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - اطلاعات می شود توجیه پذیر نیست.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان

بیان این - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - سخنان از سوی دادستان کل واکنش منفی نمایندگان را در پی داشته است. «رون وایدن»، سناتور دموکرات اظهارات ویلیام بار را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - تکان دهنده، نادرست و خطرناک خواند:

اگر به این رییس جمهور و دادستان قدرت درهم شکستن رمزگذاری داده ها را بدهیم از آن سوءاستفاده خواهند کرد.

دادستانی هنوز از اختیارات خود برای تدوین قانون و مجبور کردن کمپانی های فناوری به همکاری با مقامات استفاده نکرده اما این اظهارات می تواند به هموار شدن این مسیر منجر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone