🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41836.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چه تفاوتی میان نمایشگرهای OLED ال جی و Super AMOLED سامسونگ وجود دارد؟

به زودی کمپانی ال جی عرضه فبلت V30 را آغاز خواهد کرد، موبایلی که یکی از بزرگترین ویژگی های تازه اش نمایشگر OLED موسوم به FullVision آن است. همین بهانه یک پرسش نسبتاً قدیمی را دوباره در ...

به زودی کمپانی ال جی عرضه فبلت V30 را آغاز خواهد کرد، موبایلی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که یکی از بزرگترین ویژگی های تازه اش نمایشگر OLED موسوم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به FullVision آن است. همین بهانه یک پرسش نسبتاً قدیمی را دوباره در ذهن ما زنده می کند: چرا سامسونگ و ال جی یک فناوری به ظاهر یکسان را با دو نام متفاوت (OLED و Super AMOLED) عرضه می کنند؟

پیشوند AM در AMOLED اشاره به ماتریکس فعال دارد

به زبان ساده، AMOLED نوع خاصی از تکنولوژی OLED است - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که در آن پیشوند AM به «Active Matrix» اشاره دارد، یعنی در این نوع نمایشگرها هر کدام از پیکسل ها با هر بار بازسازی تصویر به طور مجزا روشن یا خاموش می شوند. این در حالی است - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که در «Passive Matrix» هر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پیکسل به عنوان عضو یک مجموعه روشن یا خاموش می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

نکته جالب اینجاست که ال جی نیز در نمایشگرهای OLED جدید خود از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - «ماتریکس فعال» برای مدیریت پیکسل ها استفاده می کند.

دیگر تفاوت ظاهری، استفاده از تکنولوژی P-OLED یا POLED در نمایشگر موبایل جدید V30 ال جی است که اشاره به استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - لایه ای پلاستیکی به عنوان بستر چینش پیکسل ها دارد. جالب اینجاست که با این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تعریف پنل های AMOLED سامسونگ هم به نوعی POLED هستند. اصولاً همین لایه پلاستیکی است که امکان تولید نمایشگرهای خمیده را برای دو کمپانی کره ای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فراهم می سازد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

با توجه به همه این ها، چرا نباید - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ال جی هم از نام AMOLED برای اشاره به نمایشگرهای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تولیدی خود استفاده کند؟ گرچه نمی توان جوابی کاملاً قطعی به این سوال داد، اما به نظر می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رسد دلیل اصلی در استفاده سامسونگ از نشان تجاری Super AMOLED به جای AMOLED نهفته باشد.

هنوز برای انتخاب بهترین نمایشگر از میان این دو کمی زود است

ال جی امکان استفاده از نشان تجاری مذکور را که در انحصار سامسونگ است ندارد. استفاده از عبارت تنهای AMOLED برای اشاره به تکنولوژی به کار رفته در نمایشگرهای این شرکت نیز باعث - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می شود تا این تصور در ذهن مخاطبان معمولی ایجاد شود که پنل های تولیدی ال جی چیزی کمتر از نمایشگرهای سامسونگ دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و از آنها ضعیف تر هستند.

علی رغم تمام شباهت هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در بالا به آنها اشاره شد، باید این نکته را نیز در نظر داشت که شباهت تکنولوژی مورد استفاده توسط این دو کمپانی بزرگ، الزاماً به معنی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شباهت کامل پنل های تولیدی آنها نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

نمایشگرهای OLED ال جی و سامسونگ از لحاظ مواد به کار رفته، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تکنولوژی تولید و حتی شکل و چینش پیکسل ها با یکدیگر متفاوت هستند که این به نوبه خود منجر به تفاوت در کیفیت آنها می شود. ضمن این که در چینش PenTile نمایشگرهای سامسونگ تعداد پیکسل های سبز دو برابر سایر پیکسل ها است، در حالی که OLED های ال جی دارای دو برابر پیسکل های آبی بیشتر هستند.

علی رغم تمام این ها، هنوز نمی توان با قاطعیت از برتری محصول یک کمپانی نسبت به دیگری سخن گفت. دست کم چنین قضاوتی تا عرضه سراسری موبایل V30 و بررسی دقیق و کارشناسی آن ممکن نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone