🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41838.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

احتمال به تاخیر افتادن عرضه چیپست اسنپدراگون ۸۳۶ تا سال آینده میلادی

در مدت اخیر شایعات مختلفی در خصوص چیپست پرچمدار جدید کوالکام در فضای مجازی منتشر شده، اما آن طور که به نظر می رسد نمی بایست تا پیش از پایان سال جاری میلادی انتظار عرضه ...

در مدت اخیر شایعات مختلفی در خصوص چیپست پرچمدار جدید کوالکام در فضای مجازی منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - شده، اما آن طور که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - به نظر می رسد نمی بایست تا پیش از پایان سال جاری میلادی انتظار عرضه اسنپدراگون ۸۳۶ را داشته باشیم.

احتمالاً - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - پیکسل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - های گوگل بدون این چیپست رونمایی شوند

قبل از این گفته شده بود که پادشاه جدید قلمروی پردازشگرهای موبایل قرار است قدرت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - بخش نسل دوم موبایل های پیکسل گوگل باشد، گجت هایی که وعده رونمایی از آنها در پاییز امسال داده شده. حال با توجه به شنیده های اخیر به نظر می رسد گوگل یا باید به اسنپدراگون ۸۳۵ بسنده کند، و یا عرضه پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را به تاخیر بیاندازد.

بر طبق ادعای افشا کننده مشهور ایوان بلس، کوالکام پیش از این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - به گوگل قول داده بود که چیپست جدیدش را تا پاییز آماده عرضه نماید، اما بعدتر به دلیلی اعلام نشده خبر از عملی نشدن این وعده داده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران

البته این تاخیر احتمالاً چندان هم طولانی نخواهد بود، چرا که حالا ورود اسنپدراگون ۸۳۶ برای اوایل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر سرخرود استان مازندران - سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است. طبق برخی شنیده ها احتمال آن وجود دارد که این محصول با برند و نامی متفاوت معرفی و به بازار عرضه شود.

با همه این ها، نباید چنین تاخیری چندان هم ناراحت کننده دانست. چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ هنوز هم یک گزینه عالی و قدرتمند برای هر موبایل پرچمداری به حساب می آید و به طور حتم پیکسل های جدید گوگل نیز با بهره مندی از آنها هیچ کم و کسری در زمینه قدرت پردازشی احساس نخواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone