🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41834.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سیستم تشخیص چهره آیفون 8 چگونه کار می‌کند؟

«مینگ-چی کو»، تحلیلگری که دقیق‌ترین اظهارنظرها در مورد محصولات آتی اپل را دارد، در گزارشی تازه خبر می‌دهد که کلید فروش آیفون 8، در فناوری تشخیص چهره این موبایل نهفته است و حالا تار و پود ...

«مینگ-چی کو»، تحلیلگری که دقیق‌ترین اظهارنظرها در مورد محصولات آتی اپل را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد، در گزارشی تازه خبر می‌دهد که کلید فروش آیفون 8، در فناوری تشخیص چهره این موبایل نهفته است و حالا تار و پود این سیستم را موشکافی می‌کند.

وی باور دارد که سیستم شناخت کاربر از طریق چهره، با استفاده از یک فرستنده نور ساختاریافته، دریافت کننده نور ساختاریافته، سنسور مجاورت، حسگر نور محیط و البته دوربین جلوی دستگاه کار می‌کند و باعث باز شدن دستگاه می‌شود. در واقع دو سنسوری که در جلوی آیفون 8 اضافه می‌شوند و به شناسایی چهره کمک می‌کنند، سنسورهای فرستنده و گیرنده نور ساختاریافته هستند.

به گفته‌ی «کو»، سنسور فرستنده نور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - ساختاریافته از ۶ قطعه تشکیل شده که کار تولید آن را ۱۰ شرکت سازنده برعهده داشته‌اند. این درحالیست که سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - گیرنده نور، از ۴ قطعه تشکیل شده که یکی از آنها، سنسور تصویر برداری CMOS با رزولوشن ۱.۴ مگاپیکسلی است. کار ساخت قطعه دریافت کننده نور، با همکاری بیش از ۱۲ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - شرکت میسر شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان

کو در خصوص کارکرد این دو سنسور در کنار هم می‌گوید:

«از نور ساختاریافته برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به عمق تصویر استفاده می‌شود. این داده‌ها با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - تصویر دو بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - که توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - دوربین ثبت می‌شود، ادغام خواهند شد تا در نهایت یک قاب سه بعدی از صورت کاربر تشکیل شود.

به دلیل محدودیت‌هایی که این سیستم خواهد داشت، تصور می‌کنیم که فاصله مناسب کاربر با موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - برای کارکرد صحیح سیستم شناخت چهره، بین ۵۰ الی ۱۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - سانتیمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - باشد. به همین جهت سنسور مجاورت به کاربر یادآوری خواهد کرد تا آیفون خود را در فاصله بهینه قرار دهد تا قاب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - سه بعدی شکل بگیرد.»

کو همچنین در گزارش خود می‌نویسد که به دلیل ازدیاد قطعات تشکیل دهنده سنسورهایی که کار شناخت چهره را انجام می‌دهند، اپل در تامین قطعات مورد نیازش با مشکلاتی مواجه خواهد شد که یکی از آنها، توان تولید تامین کننده‌هاست.

این تحلیلگر در مورد رنگ آیفون‌ 8 هم اظهار نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرده و می‌گوید: «باور داریم که تمام مدل‌ها از آیفون OLED که در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی عرضه می‌شوند، از پنل شیشه‌ای جلویی به رنگ مشکی بهره خواهند برد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان

به این شکل می‌دانیم که حاشیه اندک نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر گلپایگان استان اصفهان - جلوی آیفون 8، سیاه رنگ خواهد بود که البته خبر خوبی هم است. پیش از این اپل فقط آیفون‌های خاکستری و سیاه رنگش را با پنل جلویی مشکی عرضه می‌کرد و بقیه رنگ‌ها، از جمله رنگ قرمز، با پنل جلویی سفید رنگ عرضه می‌شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone