🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30356.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد قابل قبول ایسوس ROG در تست مقاومت [تماشا کنید]

پیش از این هم گفتیم که ایسوس قصد دارد به طور ویژه‌ای روی بازار گوشی‌های گیمینگ متمرکز شود و عرضه موبایل جدید این کمپانی یعنی ROG هم در همین راستا صورت گرفته است؛ موبایلی که ...

پیش از این هم گفتیم که ایسوس قصد دارد به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - طور ویژه‌ای روی بازار گوشی‌های گیمینگ متمرکز شود و عرضه موبایل جدید این کمپانی یعنی ROG هم در همین راستا صورت گرفته است؛ موبایلی که ظاهرا جدا از ظاهری منحصر به‌ فرد، در زمینه مقاومت هم عملکرد قابل قبولی دارد.

در یکی از جدیدترین ویدیوهای JerryRigEverything، او مانند روال همیشگی ویدیوهای خود، بعد از آنباکس کردن محصول، مقاومت دستگاه را آزمایش می‌کند. او در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - ابتدا سراغ شیارهای بلندگو گوشی که در بالا و پایین دستگاه تعبیه شده‌اند می‌رود. از همین ویدیو پیداست که پوشش این شیارها به خاطر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - جنس پلاستیکی خود مقاومت چندانی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - ندارند.

همچنین ایسوس گوشی ROG را به همراه با یک فن ماژولار عرضه کرده که به خنک کردن دستگاه هنگام تجربه بازی‌های - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - سنگین کمک می‌کند. بر اساس این ویدیو‌، بخش - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - پشتی پوشش فن از پلاستیک طراحی شده که چندان گزینه مناسبی نیست. البته بدنه گوشی از جنس - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - فلز ساخته شده که مقاومت آن را در مقابل خوردن ضربه یا خراش برداشتن بیشتر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کند.

جدا از سنجش مقاومت دستگاه در بخش بدنه، جری مقاومت نمایشگر ROG نسبت به گرما را هم مورد آزمایش قرار می‌دهد که نتیجه آن قابل تقدیر است. در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - نهایت او با استفاده از دست‌هایش این - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلوگاه استان مازندران - گوشی را در دو جهت خم می‌کند اما بعد از انجام این کار هم ROG به خوبی کار می‌کند.

در نهایت، با توجه به تغییر مدیرعامل ایسوس‌، انتظار می‌رود که طی سال آینده شاهد عرضه گوشی‌های گیمینگ بیشتری از جانب این کمپانی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرور نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا یک سوالی دارم سمت هشت تیکه گلوگاه هم تعمیر دارید
پاسخ: بله در هشت تیکه شهر گلوگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone