🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  4. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20051.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

۴ نفر با ۷۰ ساعت نگه داشتن انگشت روی صفحه موبایل ۸۰ هزار دلار برنده شدند

بعد از آنکه خالق چالش نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایشگر موبایل‌های هوشمند متوجه شد بعد از گذشت هفتاد ساعت هنوز کاربرانی هستند که چالش را ادامه داده‌اند، پایان این رقابت را اعلام کرد و ...

بعد از آنکه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - خالق چالش نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایشگر موبایل‌های هوشمند متوجه شد بعد از گذشت هفتاد ساعت هنوز کاربرانی هستند که چالش را ادامه داده‌اند، پایان این رقابت را اعلام - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - کرد و به هر کدام از آنها ۲۰ هزار دلار جایزه داد.

«جیمی دونالدسون» ملقب به MrBeast که یکی از شناخته‌شده‌ترین یوتیوبرهای آمریکایی به شمار می‌آید، مدتی پیش اپلیکیشنی به اسم «Finger on the App» معرفی کرد که با همراهی شرکت MSCHF طراحی شده بود. قوانین این چالش ساده بودند؛ انگشتتان را روی صفحه نمایشگر نگه دارید، تا در نهایت ۲۵ هزار دلار برنده شوید. این رویداد از سه‌شنبه هفته قبل شروع شده بود و نزدیک به سه روز ادامه داشت.

در این شرایط که هنوز تعداد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - رقابت کنندگان به یک نفر نرسیده بود، دونالدسون چالش را متوقف کرد و اعلام نمود که به هر چهار نفر باقی مانده جایزه می‌دهد: «چهار شرکت کننده عزیز که هنوز انگشتتان روی اپلیکیشن است. من چالش را اینجا به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - اتمام می‌رسانم. سه روز دیوانه کننده است. همه شما بردید و نفری ۲۰ هزار دلار دریافت خواهید کرد. تبریک می‌گویم».

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل

با وجود اینکه دونالدسون از شرکت کنندگان درخواست می‌کرد بخوابند، چهار نفر از آنها تمام مدت ۷۰ ساعته چالش را بیدار بودند. پیش از این چند نفری ادعای پیروزی می‌کردند، اما دونالدسون تاکید داشت که تیم توسعه اپلیکیشن به وضوح می‌تواند تشخیص دهد چه کسی واقعا به درستی این کار را انجام می‌دهد. او در توییترش نوشته: «خوشحالم که یک ربات برنده نشد».

گفتنی است - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - دونالدسون طی روزهای اخیر با ترفندی چالش برانگیز برخی از شرکت کنندگان را از دور خارج کرد. او به آنها پیشنهاد می‌داد که اگر همین حالا انگشتشان را از روی اپلیکیشن بردارند، مبالغ ۵ یا ۱۰ هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد. به همین ترتیب تنها کسانی که مصمم به پیروزی بودند در نهایت باقی ماندند.

چالش Finger on the App موفق شد - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - طی یک ساعت نخست بیش از یک میلیون مخاطب به خودش جذب کند. دونالدسون تاکید داشت که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - کسی نمی‌تواند با چسباندن دست خود به موبایل پیروز این رقابت باشد، چرا که هر مدتی یک بار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - از شرکت کننده می‌خواهد تا انگشتش را روی صفحه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - جابجا کند. او - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردبیل استان اردبیل - در نهایت این چالش را به پایان رساند تا افراد باقی مانده بخوابند و از آسیب‌های احتمالی پیشگیری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone