🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36001.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دیوارهایی که با یک تکنیک ساده به نمایشگرهای لمسی بدل می شوند [تماشا کنید]

محققان دانشگاه کارنگی ملون با همکاری شرکت دیزنی موفق شده‌اند که تکنیک جدید رنگ آمیزی برای نقاشی دیوارها طراحی کنند که بسیار ارزان بوده و به نوعی دیوار‌ها را به نمایشگرهای لمسی تبدیل می‌کند تصور ...

محققان دانشگاه کارنگی ملون با همکاری شرکت دیزنی موفق شده‌اند که تکنیک جدید رنگ آمیزی برای نقاشی دیوارها طراحی کنند که بسیار ارزان بوده و به نوعی دیوار‌ها را به نمایشگرهای لمسی تبدیل می‌کند

تصور کنید که در خانه نشسته‌اید و به هر نقطه‌ای از دیوار که دست می‌زنید، روشن می‌شود. علاوه بر این قادر باشید با کشیدن دستهایتان روی دیوار به سمت بالا یا پایین دمای خانه‌ را کنترل کنید.

تکنیک طراحی شده توسط دانشگاه یادشده و کمپانی دیزنی همین رویا را واقعیت بخشیده که وال پلاس پلاس (++Wall) نام دارد، اجازه می‌دهد که دیوارها به یک زیرساخت هوشمند تبدیل شوند.

روند کار بدین ترتیب است که ابتدا الماس‌هایی با استفاده از رنگ رسانا در دیوار ایجاد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر محمودآباد استان مازندران - شده و سپس این الماس‌ها به وسیله نوار‌هایی نازک به یکدیگر وصل می‌شوند. پس از آن، یک دست رنگ ساده روی این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر محمودآباد استان مازندران - دیوار را پوشاننده و تکنولوژی به کار رفته را از نظرها مخفی می کند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر محمودآباد استان مازندران

با اینکه ویژگی یاد شده در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر محمودآباد استان مازندران - دیوار به دقت نمایشگر‌ تلفن‌های هوشمند نیست اما دیوار‌های تبدیل شده به نمایشگرهای لمسی، می‌توانند حضور یک کاربر را در نزدیکیشان حس کنند. علاوه بر این، دیوار یاد شده قادر است که وسایل الکتریکی مختلف را از یکدیگر بشناسد و در صورت روشن بودن آنها به کاربر هشدار دهد.

شبکه‌ی الماس و خطوط نازک به کار رفته در دیوار، سعی دارند که پیکسل‌ها و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر محمودآباد استان مازندران - مکانیزم نمایشگر‌ها را شبیه سازی کنند. زمانی که یک کاربر انگشتش را روی دیوار می‌گذارد، جریان الکتریکی ضعیفی برقرار می‌شود و سنسور‌های کشیده شده روی دیوار می‌توانند حرکت آن را دنبال کنند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر محمودآباد استان مازندران

با استفاده از همین روش نمایشگرهای لمسی دیواری قادر خواهند بود نزدیک شدن انسان را درک کنند. ضمن اینکه همین قابلیت موجب می‌شود که تخمین محل قرارگیری محصولات الکتریکی دیگر در فضای سه بعدی اتاق به راحتی ممکن شود. مخترعان این روش باور دارند که این سیستم تنها ۲۰ دلار برای هر متر مکعب هزینه در پی دارد و حتی ممکن است در صورت تولید انبوه، ارزانتر از این‌ها نیز تمام شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هیما نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرچی آیا سمت شهرک سام محمود آباد محمودآباد برای جارو برقی اسنوا تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در شهرک سام محمود آباد شهر محمودآباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone