🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41776.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

فایل های پشتیبان استفاده نشده در اندروید ممکن است به طور خودکار حذف شوند

یکی از کاربران ردیت به نام Tanglebrook اخیرا متوجه شده که فایل های پشتیبان استفاده نشده در اندروید ممکن است به طور خودکار و بدون هیچ اعلام قبلی توسط گوگل پاک شوند. Tanglebrook این موضوع را ...

یکی از کاربران ردیت به نام Tanglebrook اخیرا متوجه شده که فایل های پشتیبان استفاده نشده در اندروید ممکن است به طور خودکار و بدون هیچ اعلام قبلی توسط گوگل پاک شوند. Tanglebrook این موضوع را زمانی دریافت که پس از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - چند ماه استفاده از یک آیفون به طور موقت، تصمیم گرفت که نکسوس 6P خود را مجددا راه اندازی کند، اما - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در کمال تعجب متوجه شد که تمام فایل های پشتیبانش در این دیوایس به طور خودکار پاک شده اند.

نکته عجیب تر این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که گوگل زحمت ارسال هیچ نوتیفیکیشنی برای اطلاع رسانی این موضوع را به خود نداده بود. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - وقتی هم که Tanglebrook این مشکل را با پشتیبانی گوگل در میان گذاشت، به او گفتند که هیچ راهی برای بازگرداندن این فایل های پشتیبان وجود ندارد.

مطابق قوانین گوگل، تمام فایل های پشتیبانی که به مدت دو هفته استفاده نشوند منقضی محسوب خواهند شد. اما در این قوانین دقیقا نیامده که دوره انقضای این فایل ها چه مدت به طول می انجامد. تنها - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - راه فعال نگه داشتن فایل های پشتیبان هم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این است که یا به طور مرتب از دیوایس پشتیبان گیری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده استفاده شود یا این که پشتیبان ها به یک دیوایس اندرویدی دیگر منتقل گردند.

درست است که Tanglebrook به مدت دو ماه از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نکسوس 6P خود استفاده نکرده بود، اما قوانین گوگل به قدر کافی شفاف - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نیستند که حذف کامل فایل های پشتیبان او - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را توجیه کنند. در هر صورت با توجه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به این اتفاق، کاملا واضح و شفاف است که روی ابزار پشتیبان گیری گوگل خیلی نمی توان حساب باز کرد.

اگر فایل های مهمی دارید که حفظ آن ها برایتان حیاتی است، طبیعتا گزینه های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بسیار بهتری مثل Titanium Backup و TWRP Recovery وجود دارند که می توانند پشتیبان های دائمی و امنی از فایل هایتان ساخته و در سرورهایشان نگهداری کنند. بنابراین دفعه بعدی که خواستید از دیوایس اندرویدی تان پشتیبان بگیرید - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بهتر است که به این موضوع توجه داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پوروچیستا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دوستان سایت ***** لباسشویی کنوود KWMVN7/1200CDW شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone