تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30304.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کوله پشتی جدید گوگل برای سرویس استریت ویو با کیفیت تصویر بالاتر و وزن کمتر

نمای خیابانی گوگل یا همان استریت ویو در ابتدا محتوای خود را تنها از خودروهایی به دست می آورد که با یک ماژول دوربین روی سقف، در خیابان ها پرسه می زدند؛ اما حالا در ...

نمای خیابانی گوگل یا همان استریت ویو در ابتدا محتوای خود را تنها از خودروهایی به دست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می آورد که با یک ماژول دوربین روی سقف، در خیابان ها پرسه می زدند؛ اما حالا در بعضی نقاط دنیا از گوسفندان هم برای ثبت تصاویر استفاده می شود.

پروژه استریت ویو تنها محدود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به خیابان ها نیست

البته گوگل همچنان روند قبلی را ادامه داده و بخشی از ناوگان خود را هم به اتومبیل های خودران اختصاص داده است؛ اما پروژه استریت ویو حالا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - فراتر از خیابان ها و جاده ها رفته و به جاذبه های طبیعی و اماکن باستانی هم گسترش یافته است. از همین رو شرکت ساکن مانتین ویو نیازمند ابزار دیگری برای تصویربرداری بوده که کوله پشتی مجهز به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دوربین یکی از بهترین گزینه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هاست.

کوله پشتی های گوگل که «Trekker» نام - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دارند، به افراد و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نهادهای مختلف در سراسر جهان قرض داده می شوند تا تصاویر جالب از جاذبه های گردشگری مختلف در سرویس استریت ویو ثبت گردند. حال گوگل از نسخه جدید ترکرهای خود رونمایی کرده که با رفع مشکل وزن سنگین مدل قبلی (20 کیلوگرم) و طراحی جمع و جورتر، کار را برای ماجراجویان و علاقه مندان به گردشگری راحت تر می کند.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
مدل قدیمی (سمت چپ) و مدل جدید (سمت راست)

همان طور که در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تصویر مشاهده می کنید، نسخه جدید کوتاه تر شده و ماژول دوربین در آن از نو طراحی شده است. هرچند اطلاع دقیقی از سنسورهای موجود در ترکر جدید گوگل در دست نیست اما ماژول 360 درجه این نسخه از حسگرهایی با رزولوشن بالاتر و لنزهایی با گشودگی دهانه بهینه تر بهره می برد.

گفتنی است گوگل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - استریت ویو از سال 2007 آغاز به کار کرده و تا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کنون حجم بالایی از محتوای تصویری را تولید نموده است. این سرویس در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حال حاضر درخواست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ها برای قرض - تعمیرات یخچال امرسان در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گرفتن ترکرهای گوگل را تنها در کشورهای خاص می پذیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone