تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44142.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل پرچمدار ال جی V30 احتمالاً شهریور ماه و در سه مدل مختلف معرفی می شود

بر اساس شایعات اخیر، ال جی V30 در نمایشگاه «IFA» امسال که دهم شهریور و در شهر برلین آلمان برگزار می شود، معرفی خواهد شد. گفته می شود پرچمدار اندرویدی مورد بحث سه مدل مختلف ...

بر اساس شایعات اخیر، ال جی V30 در نمایشگاه «IFA» امسال که دهم شهریور و در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شهر برلین آلمان برگزار می شود، معرفی خواهد شد. گفته می شود پرچمدار اندرویدی مورد بحث سه مدل مختلف داشته و اگر شرایط - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طبق روال عادی پیش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بروند، جدیدترین محصول - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از خانواده «V» ال جی در کنفرانسی پیش از نمایشگاه رونمایی شده و امکان کار با آن در IFA برای عموم فراهم خواهد شد.

ممکن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است ال جی تاریخ عرضه V30 را برای رقابت با اپل و سامسونگ تغییر دهد

ال جی قبلاً اعلام کرده بود که می خواهد استراتژی معرفی محصولات خود را بهبود دهد که اگر چنین تغییری تاریخ رونمایی از محصولات را هم شامل شود، با توجه به معرفی مدل V20 در اواسط شهریور سال گذشته، احتمال رونمایی زودهنگام و عرضه مدل جدید نیز برای رقابت با محصولاتی مانند گلکسی نوت 8 و آیفون 8 وجود خواهد داشت.

البته طبق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نظر تحلیلگران بازار، پیشی گرفتن محصول ال جی از رقبایی مانند سامسونگ و اپل در زمینه فروش دور از انتظار است، اما کمپانی مذکور در سال جاری شانس خوبی برای افزایش سهم بازار و در نتیجه درآمد خود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که پرچمدار V30 احتمالاً از نمایشگر OLED با حاشیه های باریک تری نسبت به مدل G6 برخوردار بوده و به چیپست اسنپدراگون 835 با 6 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از تفاوت های سه مدل مورد اشاره از V30 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در دست نیست و فقط فضای ذخیره سازی 32، 64 و 128 گیگابایتی به عنوان نقطه تمایز آنها مطرح شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رافونه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ یه سوال داشتم تعمیرچی دور و بر هفت آسیاب آذربایجان غربی خدمات داره؟
پاسخ: بله در هفت آسیاب شهر آذربایجان غربی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone