🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25973.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شکایت از اپل و چند شرکت بزرگ دیگر به اتهام استفاده از کودکان کار

یکی از مدافعان بین المللی حقوق بشر از اپل، گوگل، دل، مایکروسافت و تسلا به اتهام دست داشتن در سوء استفاده از کودکان کار در جمهوری دموکراتیک کنگو شکایت کرد. این شرکت ها متهم هستند ...

یکی از مدافعان بین المللی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - حقوق بشر از اپل، گوگل، دل، مایکروسافت و تسلا به اتهام دست داشتن در سوء استفاده از کودکان کار در جمهوری دموکراتیک کنگو شکایت کرد. این شرکت ها متهم هستند با آگاهی از اینکه کبالت مورد نیاز آنها توسط کودکان کار استخراج شده است، از آنها در باتری محصولات خود استفاده کرده اند.

این شکایت توسط فردی به نام Terrence - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - Collingsworth از مدافعان بین المللی حقوق بشر به نمایندگی از قربانیان و دیگر افراد آسیب دیده تنظیم شده و قرار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - است در آینده شرکت های دیگری نیز به آن اضافه شوند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان

در این پرونده با اشاره به اینکه کودکان مجبور هستند با کار تمام وقت درس و مدرسه را قربانی استخراج کبالت در معادن بسیار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - خطرناک کنند، آمده است:

«آنها همواره در معرض خطر نقص عضو و کشته شدن به دلیل فروریختن دیواره های تونل معدن و خطرات دیگر قرار دارند. کبالت، از مهم ترین مواد به کار رفته در باتری های - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - لیتیوم یونی شرکت های ذکر شده و همچنین تمام شرکت های فناوری و سازندگان خودرو برقی در دنیاست.»

قربانیان با این شکایت نامه به دنبال کشاندن شرکت های مورد بحث به دادگاه و دریافت غرامت هستند. متقبل شدن هزینه های درمانی افراد بازمانده و پرداخت خسارت های زیست محیطی، از دیگر اهداف شاکیان این پرونده است.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان

اپل تاکنون نظری در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - رابطه با اتهامات این پرونده نداده است. این شرکت اواسط شهریور ماه امسال به نقض قوانین کارگری در کارخانه تولید آیفون در چین متهم شد.

سال 2016 عفو بین الملل مدعی شد برخی شرکت ها از جمله اپل، سامسونگ، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - سونی و مایکروسافت از تولیدکنندگانی که از افراد کم سن و سال در معادن استفاده می کنند، کبالت می خرند. در آن زمان اپل مدعی شد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - از منشا کبالت های خریداری شده بی خبر بوده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - تجارت کبالت، پیشنهاد می کنیم مقاله از معادن پرخطر کنگو تا موبایل ها و لپ تاپ ها؛ نگاهی به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر خرمدره استان زنجان - تجارت خونین کبالت در دنیا را مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هلناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** لباسشویی هاردستون WME9214 شما را با بهترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone