تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44140.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ در حال تست اشتراک گذاری فایل ها در هر فرمتی است

همانطور که می دانید در واتس اپ (WhatsApp) قادر هستید چیزهای بسیاری مثل تصاویر، ویدیوها، اسناد، صداها و مکان ها را با دیگر مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. با این حال این شرکت برای مدت طولانی ...

همانطور که می دانید در واتس اپ (WhatsApp) - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قادر هستید چیزهای بسیاری مثل تصاویر، ویدیوها، اسناد، صداها و مکان ها را با دیگر مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. با این حال این شرکت برای مدت طولانی ارسال فایل ها را تنها به فرمت هایی همچون پی دی اف، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اسناد ورد، اسلایدها و ... محدود کرده بود.

حالا به نظر می رسد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط WABetaInfo قادر هستید فایل ها را با هر نوع فرمتی که دارند برای مخاطبین خود ارسال کنید، البته به شرط آن که حجم فایل ها در سیستم عامل های iOS و اندروید به ترتیب بیشتر از 128 و 100 مگابایت نشود.

یکی از مزایای واتس اپ آن است که به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای خود را بدون فشرده سازی های معمول برای کاربران دیگر ارسال کنند. با این حال 100 مگابایت محدودیت به نظر حجم کمی برای ویدیوهایی با رزولوشن بالا به شمار می رود. ممکن است این محدودیت ها برای حفاظت از سرورهای واتس اپ صورت گرفته باشند.

به اشتراک گذاری فایل ها در هر فرمتی به نظر مفید می آید. حالا می توانید در واتس اپ بدون استفاده از سرویس های دیگر فایل ها را با فرمت های گوناگون مستقیماً با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. این قابلیت هنوز در اختیار تعداد کمی از کاربران قرار دارد اما امیدوار هستیم که هرچه سریعتر شاهد عرضه آن به صورت عمومی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابناک نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
میشه بگید شما منطقه نیاوران تبریز آذربایجان شرقی تعمیرات دارید
پاسخ: بله در نیاوران تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone