🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23717.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

تبلیغات پزشکان در اینستاگرام بدون مجوز سازمان نظام پزشکی ممنوع شد

مدیر کل نظارت سازمان نظام پزشکی اعلام کرد که تمام شاعلان حرفه پزشکی و وابسته باید پس از مراجعه به سازمان نظام پزشکی و اخذ مجوزهای قانونی، نسبت به تبلیغات در فضای مجازی به ویژه ...

مدیر کل نظارت سازمان نظام پزشکی اعلام کرد که تمام شاعلان حرفه پزشکی و وابسته باید پس از مراجعه به سازمان نظام پزشکی و اخذ مجوزهای قانونی، نسبت به تبلیغات در فضای مجازی به ویژه در اینستاگرام اقدام کنند.

«فربد رهنما» در نشست خبری با اشاره به برخی تبلیغات خارج از عرف در حوزه سلامت و امور پزشکی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - در اینستاگرام تاکید کرد که دغدغه اصلی نظارتی این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - سازمان در حال حاضر وجود این تبلیغات غیرمجاز است. به نقل از ایرنا، او گفته است: «بخشی از آن توسط افراد و مراکز فاقد صلاحیت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - انجام می شود. این تبلیغات می تواند موجب بروز مشکلات - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - عدیدهای از جمله القای خدمات شود که در راستای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - رسالت حرفهای جامعه پزشکی نیست.»

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی

رهنما با تاکید - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - بر اینکه مرجع صدور مجوز تبلیغات، سازمان نظام پزشکی است و پس از انجام کارشناسی و دریافت تعرفه مصوب اقدام به صدور مجوز تبلیغات ممهور به مهر برجسته می‌نماید، می‌گوید که فضای مجازی تحت شمول دستورالعمل تبلیغات سازمان نظام پزشکی است. به گفته رهنما - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - این مجوز با در نظر گرفتن جامعه هدف، محتوای تبلیغات و راستی آزمایی محتوا صادر می‌شود:

«تبلیغ در تمام شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی، مشمول قانون و نظارت مستقیم - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - سازمان نظام پزشکی است و اگر پزشکی بخواهد در فضای اینستاگرام تبلیغ کند، باید مطابق قانون با مراجعه به سازمان نظام پزشکی منطقه ای که کار می کند، درخواست مجوز تبلیغات کند.»

آنطور که رهنما می‌گوید سازمان نظام پزشکی مربوطه با در نظرگرفتن پروانه طبابت و نوع درخواست فرد متقاضی و در چهارچوب قوانین و ضوابط مربوطه، مجوز تبلیغات را صادر می کند. به گفته او اگر پزشکی بدون - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - اخذ مجوز اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کند، به هیات - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - انتظامی سازمان نظام پزشکی احضار خواهد شد و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - همچنین اگر تبلیغ توسط یک فرد غیر پزشک انجام شده باشد، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - به دادسرای جرائم پزشکی ارجاع داده خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی

رهنما، همچنین در زمینه تبلیغاتی که هویت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - صاحب صفحه در اینستاگرام مشخص نباشد، اظهار داشت: «تخلفات تبلیغاتی این صفحات به پلیس فتا و مراجع قضایی اعلام می شود.»

مدیرکل نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه رصد تبلیغات فضای مجازی بویژه تبلیغات پزشک نماها، توسط این سازمان از سال گذشته آغاز شده است؛ گفت: «اقدامات مناسبی در این راستا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - صورت گرفته و ۲۱۰ شعبه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - سازمان نظام پزشکی را در سراسر کشور فعال کردیم که همکاری مناسبی از سوی جامعه پزشکی، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - سازمان‌های نظام پزشکی و پلیس فتا صورت گرفته است.»

رهنما در این نشست - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - اعلام کرده که مجوز از سازمان غذا و دارو برای تولید، واردات و توزیع یک محصول است و نه برای تبلیغات آن. به گفته او وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در چند سال اخیر همکاری مناسبی با سازمان نظام پزشکی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - برای ابلاغ دستورالعمل‌ تبلیغات نظام پزشکی به کانون‌های تبلیغاتی خود داشته است:

«صاحبان رسانه از جمله صدا و سیما باید به قانون تمکین کنند، متاسفانه در حال حاضر بسیاری از تبلیغات حوزه سلامت که از صدا و سیما پخش می شود، مجوزهای لازم را از سازمان نظام پزشکی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - دریافت نکرده است.»

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی
بسیاری از پزشکان در فضای مجازی با همکاری سلبریتی‌ها برای خود تبلیغات خوبی دست و پا می‌کنند؛ تبلیغاتی که حالا سازمان نظام پزشکی اعلام کرده که انتشار آنها نیازمند مجوز صادر شده از سوی این سازمان است.

وی یادآور شد که با توجه به اینکه در حال حاضر صدور مجوز تبلیغات امور پزشکی در فضای مجازی توسط سازمان های نظام - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر زرندیه استان مرکزی - پزشکی سراسر کشور انجام می شود، اعضای فرهیخته سازمان نظام پزشکی باید  پس از اخذ مجوزهای لازم به تبلیغات در فضای مجازی اقدام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone