🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23722.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فروش هزاران محصول غیر قانونی و ممنوعه در آمازون

آمازون هزاران محصول که تا به حال توسط آژانس‌های فدرال به عنوان محصولات نامناسب، ممنوعه یا نا امن دسته‌بندی شده‌اند را به فروش می‌رساند. گفته می‌شود که بیش از 4 هزار قلم کالا که این ...

آمازون هزاران محصول که تا به حال توسط آژانس‌های فدرال به عنوان محصولات نامناسب، ممنوعه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - یا نا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - امن دسته‌بندی شده‌اند را به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - فروش می‌رساند. گفته می‌شود که بیش از 4 هزار قلم کالا که این مشخصات را داشته‌اند در حال حاضر آزادانه در این وبسایت به فروش می‌رسند.

در گزارشی که وال استریت ژورنال از فروش محصولات - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - غیر قانونی در آمازون تهیه کرده، حقایق تکان‌دهنده‌ای به چشم می‌خورند. مثلا محصولاتی که برچسب تأیید FDA روی آن‌ها خورده اما در واقع هیچوقت تأییدیه این سازمان را دریافت نکرده‌اند، داروهایی که هشدارهای امنیت کودکان روی آن‌ها درج نشده، داروهای غیرقانونی و...

حتی برخی از این محصولات لیبل انتخاب آمازون را هم روی خود داشتند. بدتر از همه اینکه در این تحقیق نام 157 محصولی که آمازون پیشتر و به صورت صریح توقف فروش آن‌ها را در وبسایتش اعلام کرده بود نیز به چشم می‌خورد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان

در واقع فروش محصولات غیر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - قانونی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - آمازون به شبکه عظیم فروشندگان ثالث که آزادانه محصولات خود را در این وبسایت به فروش می‌رسانند بر می‌گردد. این فروشندگان حتی در صورت حضور در برنامه Fulfilled by Amazon می‌توانند محصولات را از انبارهای آمازون برای خریداران ارسال کنند.

این در صورتی است که صفحه محصولات این فروشندگان به سختی از صفحه محصولاتی که توسط خود آمازون به فروش می‌رسد قابل تشخیص بوده و تنها چیزی که این تفاوت را مشخص می‌کند نوشته‌ای کوچک در این وبسایت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - است.

با این حال تفاوت زیادی بین خرید از آمازون و خرید از فروشندگان ثالث از طریق وبسایت آمازون وجود دارد. از آنجایی که در این صورت آمازون به عنوان فروشنده محصولات به شمار نمی‌رود و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - اقلام - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - مورد نظر در واقع از فروشنده دیگری خریداری شده‌اند این شرکت هیچگونه مسئولیت قانونی در قبال چنین خرید و فروش‌هایی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - به عهده نمی‌گیرد و پیگیری‌های بعدی باید فقط از طریق ارتباط با فروشنده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - اصلی انجام شود.

البته آمازون پیشتر با چنین مشکلاتی مواجه نبود اما با سرازیر شدن فروشندگان به سمت این پلتفرم برای فروش کالاهایشان، این شرکت که از نیروی انسانی در کنار ابزار یادگیری - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - ماشین به منظور تشخیص و دسته‌بندی محصولات ممنوعه استفاده می‌کند قادر نبوده با این سرعت سرسام‌آور همگام شود.

آمازون پاسخ خود به گزارش وال استریت ژورنال را ارائه کرده و در پستی در این رابطه نوشته است:

ما در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نهاوند استان همدان - حال حاضر منابع قابل توجهی را برای حمایت از مشتریانمان اختصاص داده‌ایم. علاوه بر این برنامه‌ای تدارک دیده‌ایم تا مشتریانمان بتوانند از سلامت و امنیت محصولاتی که در فروشگاه ما به فروش می‌رسند اطمینان حاصل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone