🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  5. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23720.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پاکسازی بیش از 20 میلیون اکانت جعلی از سایت لینکدین

بیش از 21.6 میلیون حساب کاربری جعلی در سایت لینکدین ایجاد شده. مسئولین این سایت شبکه سازی حرفه ای می گویند از ابتدای سال جاری میلادی تا ماه ژوئن در حال رسیدگی به اکانت های ...

بیش از 21.6 میلیون حساب کاربری جعلی در سایت لینکدین ایجاد شده. مسئولین این سایت شبکه سازی حرفه ای می گویند از ابتدای سال جاری میلادی تا ماه ژوئن در حال رسیدگی به اکانت های تقلبی بوده اند.

حتی لینکدین هم از شر اکانت های تقلبی در امان نیست؛ طبق گزارشی که در وبلاگ لینکدین منتشر شده، این پلتفرم به طور خودکار از ساخت 19.5 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - میلیون اکانت جعلی در همان مرحله ابتدایی ثبت نام جلوگیری کرده. این یعنی به بیش از 95 درصد از اکانت های جعلی حتی اجازه نمایش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - داده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - شدن در این سایت هم داده نشده است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان

لینکدین در ادامه پاکسازی پلتفرم خود از اکانت های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - تقلبی، دو میلیون اکانت را پیش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - از گزارش کاربران محدود کرده. فعالیت 67 هزار اکانت نیز پس از گزارش کاربران محدود شده است.

مدیران - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - لینکدین می گویند به کمک همکاری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - نیروی انسانی با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی موفق - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - شده اند این حجم عظیم از اکانت های جعلی را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - مدیریت کنند:

«98 درصد از اکانت هایی که محدود - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - یا حذف کردیم به کمک سنگر دفاعی اتوماتیک ما (شامل هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی) انجام شد. بقیه به طور دستی حذف شدند.»

جالب است بدانید سایت لینکدین حدود 645 میلیون عضو دارد.

مبارزه با اکانت های جعلی به یکی از دغدغه های بزرگ شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی فیسبوک حدود سه ماه پیش اعلام کرد بیش از 3 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - میلیارد اکانت تقلبی را از این پلتفرم حذف کرده. ماهانه حدود 2.38 میلیارد کاربر از این پلتفرم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - استفاده می کنند.

اینستاگرام نیز با مشکل حساب - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - های کاربری تقلبی دست به گریبان بوده و تابستان سال گذشته با اضافه کردن بخش About this Account به حساب های کاربری تا حدودی با این مشکل مقابله کرد. کاربران می توانند با رفتن به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - این بخش از تقلبی یا واقعی بودن آن باخبر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساتکین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ آیا شما شقایق هیدج هم تعمیر دارید.
پاسخ: بله در شقایق شهر هیدج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone