🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23721.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 [قسمت سوم]

فروشگاه مایکروسافت با پیشرفت‌های قابل توجهی رو به رو شده و اپلیکیشن‌های مورد اعتماد و تحسین شده‌ای را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر ظاهر و رابط کاربری ارتقاء یافته، مارکت اپلیکیشن مایکروسافت بسیاری از ...

فروشگاه مایکروسافت با پیشرفت‌های قابل توجهی رو به رو - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - شده و اپلیکیشن‌های مورد اعتماد و تحسین شده‌ای را به کاربران عرضه می‌کند. علاوه بر ظاهر و رابط کاربری ارتقاء - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - یافته، مارکت اپلیکیشن مایکروسافت بسیاری از نرم افزار‌های تقلبی و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - بیهوده را از بین برده تا جای امکان بهترین نرم افزار‌ها را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز 10 بپردازیم. در قسمت‌های اول و دوم تعدادی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - از بهترین اپلیکیشن‌های دسته‌های مختلف را معرفی کرده بودیم.

حال در آخرین قسمت از این سری مطالب قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزار‌های فروشگاه مایکروسافت در حوزه‌های مطالعه، شبکه‌های اجتماعی، ابزار سیستم عامل و پخش کننده‌های ویدیویی بپردازیم. با ما - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - همراه باشید.

مطالعه

مهم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - نیست از یک تبلت ویندوزی یا لپتاپ و حتی یک کامپیوتر دسکتاپ استفاده می‌کنید، برای مطالعه‌ی فایل‌های PDF و اسناد مختلف نیاز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - دارید تا از نرم افزار‌های خاص ارائه شده در این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - حوزه استفاده کنید. در ادامه لیستی از بهترین نرم - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - افزار‌های حوزه‌ی مطالعه که می‌توانید در فروشگاه مایکروسافت ویندوز 10 به آن‌ها دسترسی پیدا کنید - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - را معرفی خواهیم کرد.

Overdrive

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

اپلیکیشن Overdrive دارای بیش از ۳۴ هزار کتابخانه است که با - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - استفاده از آن می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی و صوتی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - متنوعی را مطالعه کنید. البته در این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - بین کتاب‌های ویدیویی هم وجود خواهند داشت.

برای مطالعه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - شما کتاب‌های مد نظر خود را کرایه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - می‌کنید. بعد از کرایه کردن یک نسخه از کتاب، آن را می‌توانید از طریق همه‌ی دستگاه‌هایی که دارای این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - نرم افزار هستند مطالعه نمایید. خواندن فایل‌های مختلف از طریق نرم افزار Overdrive - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - امکان پذیر خواهد بود.

Book - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - Bazaar Reader

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

اگر دوست دارید به کتاب‌های رایگان دسترسی داشته باشید یکی از بهترین انتخاب‌ها Book Bazaar Reader خواهد بود. این نرم افزار به شما امکان دسترسی به هزاران ناشر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - را می‌دهد که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - کتاب‌های رایگانشان را در اختیار عموم قرار داده‌اند (گوتنبرگ، Flibusta، فیدبوکس، FreeBookx و Many Bookx).

این اپلیکیشن از فرمت‌های EPUB، موبی، FB2 ،PDF و TXT پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌های جالبی نظیر هایلایت کردن متن را هم در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Freda

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

اگر رابط کاربری Book Bazaar Reader شما را راضی نمی‌کند می‌توانید Freda را هم امتحان کنید. هدف این اپلیکیشن تفاوتی با گزینه‌ی قبلی ندارد و با استفاده از آن امکان دسترسی به ۵۰ هزار عنوان کتاب رایگان را در اختیار خواهید داشت. Freda همانند Book Bazaar Reader از فرمت‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند و همچنین به شما - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - اجازه می‌دهد تا دیگر کتاب‌های رایگان خود را در آن مطالعه کنید.

Kindle

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا به بیش از یک میلیون کتاب از فروشگاه کیندل دسترسی داشته باشید. البته برای مطالعه‌ی این عناوین باید آن‌ها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - را خریداری کنید. امکان همگام سازی کتاب‌های خریداری شده بین دستگاه‌های مختلف از ویژگی‌های قابل توجه این اپلیکیشن است.

Audible

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

کتاب‌های صوتی در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند چرا که با توجه به مشغله‌های کاری اکثر ما وقت خواندن کتاب را نداریم. به همین دلیل کتاب‌های صوتی می‌توانند بهترین گزینه باشند. اپلیکیشن Audible به شما اجازه می‌دهد به نسخه‌های صوتی از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - کتاب‌های معروف دسترسی داشته باشید و با خریداری کردن آن‌ها، کتاب‌های مورد علاقه‌ی خود را بشنوید.

شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها

همه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم و حالا بسیاری از شبکه‌های اجتماعی معروف اپلیکیشن‌های خود را در فروشگاه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - مایکروسافت قرار داده‌اند. در ادامه به معرفی این نرم افزار‌ها خواهیم پرداخت.

Facebook

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

اپلیکیشن فیسبوک همه‌ی امکانات و ویژگی‌هایی که در نسخه‌ی وب ارائه می‌کند را با عملکردی بهتر برای کاربران ویندوز 10 به ارمغان آورده است.

Messenger

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

بسیاری از کاربران فیسبوک از پیام‌رسان آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم یکی از آن افراد هستید بد نیست نرم افزار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - Messenger را نصب کنید. این اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - بر خلاف پیام رسان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - اسکایپ، در ویندوز عملکرد بسیار خوبی دارد.

Baconit

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

بالاترین امتیاز بین اپلیکیشن‌های ردیت در فروشگاه مایکروسافت متعلق به Baconit است. این نرم افزار همه‌ی ویژگی‌هایی که از یک نرم افزار ردیت انتظار دارید را در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - اختیارتان قرار می‌دهد. اگر از علاقمندان ردیت هستید حتما استفاده از این نرم افزار را تجربه کنید.

Twitter

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

نرم افزار توییتر در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - ویندوز 10 همه‌ی امکاناتی که در این شبکه‌ی اجتماعی معروف به دنبالش هستید را در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق این اپلیکیشن به راحتی آخرین ترند‌های جهانی و صفحات - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - پیشنهادی برای فالو کردن را هم مشاهده کنید.

Tweeten

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

اگر بخواهید چند حساب کاربری مختلف را به طور همزمان در توییتر مدیریت کنید، اپلیکیشن Tweeten گزینه‌ی مطلوبی برای شما خواهد بود. این نرم افزار به طور اختصاصی برای ویندوز 10 طراجی شده و از لیست‌ها، نوتیفیکیشن‌ها، پیام‌های مستقیم و اکتیویتی فید توییتر پشتیبانی می‌کند.

ابزار

برای استفاده‌ی بهتر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - از سیستم عامل برخورداری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - از ابزار مختلف و مفید همیشه می‌تواند کمک کننده باشد. در ادامه به برخی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - از ابزار‌های مهم ویندوز 10 در فروشگاه مایکروسافت اشاره خواهیم کرد.

Network Speed Test

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

وقتی با کاهش سرعت مواجع می‌شوید بد نیست با ارائه‌ی مدرکی قابل استناد موضوع را به گوش سرویس دهنده‌ی اینترنت برسانید. ابزار‌های مختلفی برای سنجش سرعت اینترنت وجود دارند اما Network Speed Test یکی از بهترین‌های فروشگاه مایکروسافت محسوب می‌شود.

این اپلیکیشن با برخورداری از رابط کاربری شیک و مناسب سرعت کنونی اینترنت را به اطلاعتان می‌رساند.

Speed Test by Ookla

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

اگر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - به دنبال نسخه‌ی ساده‌تری از Network Speed Test هستید نرم افزار Speed Test by Ookla را امتحان کنید. وبسایت رسمی توسعه دهنده‌های این اپلیکیشن یکی از بهترین منابع برای سنجش سرعت اینترنت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - است.

اپلیکیشن یاد شده پینگ، سرعت آپلود و دانلود و همه‌ی اطلاعات مربوط به اینترنتتان را گزارش می‌کند. همچنین همه‌ی اطلاعات تست‌های گذشته را هم ذخیره - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - سازی می‌کند تا بتوانید به مقایسه‌ی سرعت کنونی خود با روز‌های گذشته بپردازید.

Advanced Password Generator

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

ضرورت استفاده از رمز عبور‌های قدرتمند بر کسی پوشیده نیست اما همین موضوع - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - باعث می‌شود بسیاری از افراد نتوانند رمز‌های عبور انتخابی خود را به خاطر بسپارند. یکی از نرم افزار‌های مناسب برای مدیریت رمز عبور Advanced Password Generator نام دارد که با استفاده از آن قادرید هم رمز عبور‌های قدرتمند بسازید و هم آن‌ها - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - را در جایی ذخیره کنید تا هرگز فراموششان نکنید.

پخش - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - کننده‌های ویدیو

اگر علاقمند به تماشای فیلم و سریال باشید قطعا از پخش کننده‌های ویدیویی مختلفی استفاده کرده‌اید. در ادامه به بهترین‌های این حوزه در فروشگاه مایکروسافت می‌پردازیم.

Plex

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

نرم افزار‌های Kodi و Plex از بهترین پخش کننده‌های ویدیویی محسوب می‌شوند. Kodi هنوز در فروشگاه مایکروسافت حضور ندارد اما می‌توانید از طریق این فروشگاه Plex را دانلود کنید.

نرم افزار یاد شده به شما اجازه می‌دهد که به هر ویدیو، عکس و آهنگی که در هارد خود دارید دسترسی داشته باشید و آن‌ها را از طریق کامپیوتر خود تماشا کنید. این اپلیکیشن - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - دارای - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - پلاگین و افزونه‌های کاربردی مختلف و کاربردی است که با استفاده از آن‌ها تجربه‌ی به مراتب بهتری خواهید داشت.

VLC

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان

یکی از مشهور‌ترین و معروف‌ترین پخش کننده‌های ویدیویی جهان VLC نام دارد. اگر از نسخه‌ی ویندوز 10 این نرم افزار استفاده کرده باشید احتمالا متوجه مصرف زیاد باتری آن شده باشید. نسخه‌ای که در فروشگاه مایکروسافت قرار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - گرفته تا حدی در این زمینه بهتر عمل می‌کند و همچنین رابط کاربری مدرن و جذاب - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - تری را ارائه می‌دهد.

پشتیبانی از فرمت‌های مختلف در نسخه‌ی فروشگاه مایکروسافت VLC هم وجود دارد و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر الوند استان زنجان - با استفاده از آن می‌توانید به اجرای فرمت‌هایی نظیر MKV و FLAC بپردازید. امکان مدیریت کتابخانه‌های چند رسانه‌ای از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این نرم افزار است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone