🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر جاروبرقی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23716.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

از کار افتادن مشکوک سنسورهای رادیواکتیو بعد از انفجار اتمی روسیه

یک سازمان بین المللی که سطح مواد رادیواکتیو در هوا را اندازه گیری می کند اعلام کرده سنسورهای تشخیص مواد رادیواکتیو چند ساعت پس از حادثه آزمایش اتمی روسیه به طرز مشکوکی از کار افتاده ...

یک سازمان بین المللی که سطح مواد رادیواکتیو در هوا را اندازه گیری می کند اعلام کرده سنسورهای تشخیص مواد رادیواکتیو چند ساعت پس از حادثه آزمایش اتمی روسیه به طرز مشکوکی از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - کار افتاده بودند.

سازمان پیمان منع جامع آزمایش هسته ای (CTBTO) ایستگاه هایی را در سراسر دنیا راه اندازی کرده است. در این ایستگاه ها سنسورهای مخصوصی وجود - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - دارند که سطح ایزوتوپ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - های پرتوزا (Radionuclide) را در هوا اندازه گیری می کنند. داده های این ایستگاه ها پس از جمع آوری به مقر این سازمان در وین اتریش ارسال می شوند. با این حال هر کشور مسئول نظارت بر عملکرد ایستگاه درون مرزی خود است.

به گفته سازمان مذکور، دو ایستگاه در نزدیکی محل - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - انفجار اتمی روسیه به نام های «Dubna» و «Kirov» در تاریخ 10 اوت (19 مرداد ماه)، یعنی درست دو روز بعد از انفجارها از کار افتاده اند. فعالیت دو ایستگاه دیگر نیز به نام های «Bilibino» و «Zalesovo» سه روز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - بعد از انفجار ها متوقف شده و دیگر داده ای به مرکز ارسال نکرده اند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان
نمایی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - از سنسورهای CTBTO در مقر این سازمان در وین - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - اتریش

نزدیک بودن این چهار ایستگاه به محل انفجار سبب شده تا احتمال دست داشتن دولت روسیه در این قضیه قوت بگیرد. «Jeffrey Lewis» مدیر برنامه منع گسترش سلاح های هسته ای در شرق آسیا در همین رابطه می گوید:

«به نظر نمی رسد دولت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - روسیه چنین کاری کرده باشد. چون شبکه این سنسورها در جهان آنقدر گسترده است که از کار انداختن چند ایستگاه نمی تواند حادثه رخ داده در این کشور را پنهان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - کند.»

دلیل از کار افتادن چهار ایستگاه مورد بحث هنوز معلوم نیست. سخنگوی سازمان CTBTO گفته آنها منتظر گزارشات مقامات روسی هستند تا از راه اندازی مجدد این سامانه ها باخبر شوند.

اواسط مرداد ماه انفجار تسلیحات اتمی روسیه هشت کشته و زخمی به جای گذاشت و نشت مواد رادیواکتیو شهرهای اطراف - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر لاهیجان استان گیلان - را تحت تأثیر قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone