🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33551.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

حذف احتمالی بریدگی نمایشگر از آیفون های اپل

سال گذشته اپل با معرفی آیفون X با بریدگی نمایشگر گرایش تازه ای را در صنعت تلفن های هوشمند بنیان گذاشت و کمی بعد مشخص گردید که سامسونگ به دنبال طراحی متفاوتی است تا آن ...

سال گذشته اپل با معرفی آیفون X با بریدگی نمایشگر گرایش تازه ای را در صنعت تلفن های هوشمند بنیان گذاشت و کمی بعد مشخص گردید که سامسونگ به دنبال طراحی متفاوتی است تا آن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را جایگزین بریدگی نمایشگر کند. حالا اطلاعات مربوط به پتنت تازه ای از اپل به بیرون درز کرده که نشان می دهد کمپانی کوپرتینویی هم در چنین اندیشه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ایست و تلاش دارد باز هم مبدع طرحی تازه باشد.

آنطور که از ظاهر امر بر می آید اپل سخت روی طرح های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مختلفی برای نمایشگرهای موبایل کار می کند که شامل حفره های متعددی هستند و قصد دارد از این حفره ها برای پیاده سازی طیف وسیعی از حسگرها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نظیر دوربین سلفی و فیس آی دی به سطح نمایشگر آیفون استفاده نماید. بنابراین گوشی های این شرکت دیگر نیازی به بریدگی نمایشگر با اندازه فعلی نخواهند داشت.

اما برای اجرای این ایده روی نمایشگر لازم است که شرکت مورد بحث با کمک یک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دریل کوچک برشی دایره ای شکل را روی سطح آن ایجاد نماید. بعد از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - این مرحله قسمت برش خورده نمایشگر از جای خود خارج می شود و سنسور مد نظر درون آن کار گذاشته می شود. البته لازم است اشاره کنیم که همزمان با ایجاد حفره در سطح نمایشگر با استفاده از نوعی ماده بالشتی شکل محدوده انتخابی حفاظت می شود تا از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بروز هرگونه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آسیب و ترک در آن جلوگیری به عمل بیاید.

اما سامسونگ هم دست روی دست نگذاشته و همانطور که پیشتر در خبرها خواندید مشغول کار روی طرحی است که امکان تعبیه نمودن دوربین در زیر پنل اولد دستگاه را میسر می کند. هرچند اینکه چنین طرح های آینده نگرانه ای دقیقا چه زمانی رنگ واقعیت به خود می گیرند و چه وقت باید با بریدگی نمایشگر خداحافظی کنیم مساله ایست که صرفا با گذر زمان مشخص میشود.
تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی کندی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone