🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38810.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

نسخه تازه سرفس بوک ۲ با قیمت پایه پنج و نیم میلیون تومان معرفی شد

محصولات خانواده سرفس بوک مایکروسافت از همان ابتدا با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار (بالغ بر شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) به بازار عرضه شدند. امروز اما این شرکت نسخه تازه ای از سرفس بوک ...

محصولات خانواده سرفس بوک مایکروسافت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از همان ابتدا با قیمت پایه ۱۴۹۹ دلار (بالغ بر شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) به بازار عرضه شدند. امروز اما این شرکت نسخه تازه ای - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از سرفس بوک ۲ را معرفی کرد که قیمت پایه ای برابر با ۱۱۹۹ دلار دارد و به این ترتیب سد قیمت قبلی را می شکند.

مدل جدید این لپ تاپ به یک پردازنده Core i5، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه اس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اس دی مجهز است. بنابراین می توان تنها تغییر این دستگاه نسبت به نسخه اصلی اش را حافظه داخلی آن دانست که به نصف تقلیل یافته.

البته بد نیست اشاره کنیم که چیپست Core i5 مورد استفاده در این گجت به نسل هفتم پردازنده های اینتل موسوم به کیبی لیک تعلق دارد، در حالی که تراشه Core i7 آن از خانواده نسل هشتم Kaby Lake R است. این یعنی چیپست Core i5 اینتل دارای دو هسته و Core i7 دارای چهار هسته است. علاوه بر این، مدل های i7 به همراه یک پردازنده گرافیکی اختصاصی GeForce GTX 1050 انویدیا عرضه می شوند که این مشخصه به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - افزایش قیمت نهایی سرفس بوک ها منجر شده و کمترین قیمت برای محصولات بهره مند از این چیپست ها را به ۱۹۹۹ دلار رسانده.

تنها مشخصه این مدل حافظه داخلی آن است که به نصف مدل پایه تقلیل یافته

امکان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - انتخاب سرفس بوک ۲ با چیپست های Core i5 یا i7 هم تنها در مورد مدل ۱۳.۵ اینچی آن فراهم است و مدل ۱۵ اینچی صرفا به همراه چیپست Core i7 عرضه می شود که قیمت پایه ای برابر با ۲۴۹۹ دلار (۱۱ میلیون و پانصد هزار تومان) دارد و همراه با پردازنده گرافیکی  GTX 1060 عرضه می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شود.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که همزمان با انتشار این خبر مایکروسافت از ارائه نسخه جدید لپ تاپ سرفس همراه با پردازنده Core m3 خبر داد که به لطف این تغییر قیمت پایه برای خرید آن از ۹۹۹ دلار به ۷۹۹ دلار تقلیل می یابد. البته باید اشاره کنیم که این تغییر به کاهش قابل توجه کارایی این محصول می انجامد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone