🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  3. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38812.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موبایل جدیدی از اچ تی سی در Geekbench رؤیت شد

روز گذشته موبایلی با شماره مدل «2Q5W1» در پایگاه داده سرویس Geekbench رویت شده که احتمال می رود مدلی میان رده از کمپانی اچ تی سی باشد. موبایل مذکور به اندروید اوریو مجهز بوده و ...

روز گذشته موبایلی با شماره مدل «2Q5W1» در پایگاه داده سرویس Geekbench رویت شده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که احتمال - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می رود مدلی میان رده از کمپانی اچ تی سی باشد.

موبایل مذکور به اندروید اوریو مجهز بوده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و از چیپست اسنپدراگون 625 با پردازنده هشت هسته ای و گرافیک آدرنو 506 بهره می برد. این چیپست از نظر مصرف انرژی بسیار بهینه بوده و در موبایل های با دوام باتری بالا از - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - قبیل بلک بری «کی وان»، «موشن» و «موتو زد پلی» مورد استفاده قرار گرفته است.

این موبایل در کنار چیپست مذکور از سه گیگابایت رم نیز بهره می برد که حاکی از میان رده بودن آن است. محصول جدید اچ تی سی در تست تک هسته ای Geekbench به امتیاز 776 و در تست چند هسته ای به امتیاز 3911 دست پیدا کرده است.تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اسمارت فون مذکور ممکن است عضو دیگری از سری U11 با قیمتی کمتر از U11 Life باشد که از قابلیت های مقاومت در آب و لبه های حساس به فشار در آن صرف نظر شده باشد. احتمال دیگر این است که اچ تی سی خود را برای معرفی مدل بعدی One A9 آماده می کند.

به هر حال کمپانی تایوانی ماه گذشته تائید کرد که در کنگره جهانی موبایل MWC 2018 که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چند هفته دیگر در بارسلونا برگزار می شود، - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هیچ پرچمدار جدیدی معرفی نخواهد کرد. البته این مساله چندان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جای تعجب ندارد که چرا که U11 Plus همین دو ماه پیش به بازار آمد و طبیعی است که اچ تی سی بخواهد تا معرفی دیوایس بعدی اندکی صبر کند.

علاوه بر این موبایل  U11 EYEs که میان رده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ای با دوربین دوگانه بود نیز ماه گذشته معرفی شده است، با این حال تاکید این کمپانی روی واژه پرچمدار حاکی از این است - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که ممکن است تا پایان سال جاری شاهد معرفی محصولات میان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رده یا بروزرسانی شده باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone